תושבי חוץ רכשו שתי דירות במגדל מאייר ב-22 מיליון שקל

אחת הדירות היא 5 חדרים, בשטח 320 מ"ר, בקומה ה-19 של המגדל במחיר של 14 מיליון שקלים ■ מנכ"ל ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח, אמר כי מחירי הדירות במגדל נמצאים במגמת עליה בגין התקדמות הבניה בפרויקט

בזמן שבנק ישראל מדווח על המשך ירידה באחוז רוכשי הדירות להשקעה, מגדלי היוקרה של תל אביב ממשיכים לבצע עסקאות אל מול אותם המשקיעים.

שני תושבי חוץ רכשו השבוע שתי דירות במגדל מאייר ברוטשילד במחיר כולל של 22 מיליון שקלים. הרוכשים עוסקים בתחום התקשורת והסלולר. אחד מהם רכש שתי דירות מחוברות המשתרעות על פני כחצי קומה. מדובר בדירת 5 חדרים, בשטח 320 מ"ר, עם מרפסות בשטח 25 מ"ר, בקומה ה-19 של המגדל במחיר של 14 מיליון שקלים. המחיר משקף עלות של 43.7 אלף שקל למ"ר.

דירה נוספת שנרכשה על ידי תושב החוץ השני המגדל היא דירת 3 חדרים בשטח 196 מ"ר עם מרפסת בשטח 12.5 מ"ר, בקומה ה-15. תג המחיר של הדירה הזו עמד על 8 מיליון שקלים, 41 אלף שקל למ"ר.

מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח, התייחס לעסקאות האחרונות ואמר כי מחירי הדירות במגדל נמצאים במגמת עליה בגין התקדמות הבניה בפרויקט.

מגדל מאייר ברוטשילד תוכנן על ידי אדריכל העל הבינלאומי, ריצ'ארד מאייר, ושוכן בצומת הרחובות רוטשילד-אלנבי בתל אביב. המגדל כולל בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא ענק, מרתף יינות, שירותי שמירה ושירותי קונסיליאז'. יזמי הבניין הם המיליארדר האמריקאי, ניקולאס ברגרואין, קבוצת חג'ג' והאחים כהן.