לארי קינג יגיש תוכנית באתר TV של האיש העשיר בעולם

קינג, לשעבר המגיש הבכיר ב-CNN, עובר למיזם טלוויזיה באינטרנט של קרלוס סלים

המיליארדר המקסיקני קרלוס סלים משקיע בהקמתה של רשת טלוויזיה אינטרנטית שתכלול תוכנית ראיונות בהנחיית לארי קינג, לשעבר מגיש בכיר ברשת CNN - כך נכתב באתר האינטרנט של רשת הטלוויזיה החדשה.

הרשת, שתיקרא Ora.tv, תספק תכנים לפי ביקוש ותפיק "מגוון רחב של תוכניות שיחצו את מגבלות הפורמטים המסורתיים", נאמר באתר האינטרנט.

אמריקה מוביל שבבעלות סלים, מחברות הטלקום הגדולות בעולם, תממן את התחנה שבראשה יעמוד ג'ון האוסמן, לשעבר נשיא פעילות העיתונות הדיגיטלית בניוז קורפוריישן של רופרט מרדוק - כך דיווח האתר של Ora.tv.

בינואר דיווחה סוכנות רויטרס על משא-ומתן להשקת מיזם מדיה בין סלים, המדורג כאיש העשיר ביותר בעולם ברשימת המגזין "פורבס", לבין המגיש קינג.

סלים הוא הספק העיקרי של תכני טלוויזיה בתשלום באמריקה הלטינית, שבה הוא מציע שירותי טלוויזיה בכבלים ובלוויין ל-13 מיליון לקוחות. כמו כן מחזיק סלים בחלק ממניות ניו-יורק טיימס קומפני, החברה המוציאה לאור את העיתון.

רשת Ora.tv תושק השנה, אך מועד ההשקה עדיין לא נקבע.

תוכנית הטלוויזיה "לארי קינג לייב", ששודרה ב-CNN במשך 25 שנה, ירדה מהמסך עם פרישתו של קינג, שעומד להפוך לטאלנט העיקרי של רשת הטלוויזיה האינטרנטית.

תוכניתו החדשה של קינג מתוארת כ"דומה באופן חלקי" לתוכנית "לארי קינג לייב". רשת הטלוויזיה תשדר למחשבים, למכשירי טלפון ניידים ולמכשירי טלוויזיה.