כיסאות מוזיקליים: רפי מאור חוזר לנהל את ECI טלקום

מנכ"ל ספקית ציוד התקשורת בשמונת החודשים האחרונים, שמעון ברט, עוזב את תפקידו ובמקומו יחזור לתפקיד היו"ר רפי מאור, שכיהן כמנכ"ל החברה עד יוני האחרון

כיסאות מוזיקליים בספקית ציוד התקשורת ECI טלקום. מנכ"ל החברה בשמונת החודשים האחרונים, שמעון ברט, עוזב את תפקידו. במקומו יחזור לתפקיד היו"ר רפי מאור, שכיהן כמנכ"ל החברה עד יוני האחרון.

לפי דיווחים בתקשורת הרוסית, ECI מנהלת כעת מגעים למכירת רוב פעילותה לחברת רוס-אטום הרוסית, אולם לפי תגובת החברה הסיבה לעזיבתו של ברט היא אחרת. מ-ECI נמסר בתגובה כי "מנכ"ל החברה שמעון ברט ביקש לסיים את תפקידו מסיבות אישיות. יו"ר החברה והמנכ"ל לשעבר, רפי מאור, יחליף אותו בתפקיד בתקופה הקרובה".

ECI משתדלת להתרחק מאור הזרקורים מאז נרכשה על-ידי חברת ההשקעות סווארת' של שאול שני וקבוצת אשמור בשלהי 2007, תמורת 1.24 מיליארד דולר. כאשר הודיעה החברה על כניסת ברט לתפקיד, אמר מאור ל"גלובס" כי הוא עובר תפקיד, בכדי "להתרכז יותר באסטרטגיה ופריצה לשווקים שונים", לקראת הנפקה מתוכננת של החברה. לפי הערכות, שווי החברה הידרדר מאוד מאז הרכישה, כך שספק אם הנפקה, לפחות במבנה הפעילות של החברה כרגע, עדיין עומד על הפרק.