תקציב הפרסום של ה.שטרן עובר ליהושע TBWA

היקף תקציב הפרסום של רשת תכשיטי ה.שטרן עומד על כמיליון דולר בשנה

תקציב הפרסום של רשת תכשיטי ה.שטרן עובר למשרד הפרסום יהושע TBWA. היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה.

יהושע עבד בעבר עם הרשת, כשזכה בתקציב ב-2002 לאחר שזה הועבר אליו ממשרד הפרסום WKSP, שכבר לא קיים. המשרד קיבל אז את התקציב, בין היתר, הודות לקשר הבינלאומי שלו. סוכנות TBWA, המחזיקה מניות ביהושע, קיבלה את התקציב בעולם, והמשרד זכה בו בארץ.

באותה תקופה עיקר הפרסומים של ה.שטרן היו התאמות של הפרסום שנעשה בחו"ל לפרסום בארץ. מקץ 3 שנים הוחלט ברשת לחסוך עלויות ולהשתמש בסטודיו פרטי שיבצע את ההתאמות במקום במשרד פרסום. ואכן, מאז המשיכה הרשת להשתמש בחומרים מחו"ל, בהן כיכבו דוגמניות-על ושחקניות הוליוודיות.

ואולם, בחודשים האחרונים עומדת הרשת בסיטואציה שבה יש מקום לעשייה פרסומית מקומית. באחרונה זכתה הרשת במכרז להפעלת 4 חנויות נוספות בנמל-התעופה בן-גוריון, שמצטרפות ל-6 החנויות שהיא כבר מפעילה בנתב"ג. חנויות אלה מיועדות לשיווק שעונים בכל טווח המחירים וכן לתכשיטים "זולים" יחסית, שמחירם לא עולה על 5,000 שקל.

הקמפיין הראשון של יהושע יתמקד בקידום מכירת שעונים בדיוטי פרי, תחת הסיסמה "שעונים קונים בדיוטי פרי".