נחשף הסטארט-אפ החדש של דב מורן - סמארט TV

הסטארט-אפ קומיגו מציע ממיר ייעודי לבית, הפותח בפני המשתמש ממשק ייעודי לטלוויזיה, לטאבלט ולסמארטפון ■ הממיר מציע לצופה לצפות בשידורי טלוויזיה מעידן פלוס, שירותי VOD, שידורי אינטרנט, יו טיוב או תוכן פרטי

דב מורן הציג היום (א') באופן רשמי את הסטארט-אפ החדש שלו - קומיגו, העוסק בתחום החם בעולם הטכנולוגיה - סמארט TV.

קומיגו מציעה ממיר ייעודי לבית, הפותח בפני המשתמש ממשק ייעודי לטלוויזיה, לטאבלט ולסמארטפון. הקופסה המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, מציעה לצופה לצפות בשידורי טלוויזיה מעידן פלוס, שירותי VOD, שידורי אינטרנט, יו טיוב או תוכן כמו סרטים ותמונות המאוחסנים במחשב הביתי.

"הלקוחות שישתמשו במוצר שלנו יקבלו שירות יותר מתוחכם מהוט ו-yes", אומר מורן. החברה פיתחה יישום בשם WatchApp המאפשר לצופים להיות בקשר אחד עם השני. למשל, במשחק כדורגל ניתן לזרוק עגבניה ממסך של משתמש א' שיופיע על הצג של לקוח ב'. צופים יכולים להתערב אחד נגד השני או נגד העולם ואפשר אפילו לרכוש פריטים ישירות מהמסך. מלבד זה על הפס המפרט את שם התוכנית בה צופים, הלקוח יכול לראות תמונות של החברים שלו שצופים באותה תוכנית ויש גם אפשרות לראות את התוכניות הכי פופולאריות באותו רגע.

החיבור בין מכשירים ניידים של אפל או אנדרואיד פועל כאן בצורה מאוד מעניינת. אפשר להזרים תוכן באותו רשת לאותם טאבלטים או סמארטפונים, כך שניתן להתחיל לצפות בתוכנית על המסך הסלון ולהמשיך לראות על הטאבלט בחדר השינה או בסמארטפון במטבח. מעבר לזה, אפשר להזמין חברים לצפות באותה תוכנית ויש גם אפשרות להזרים שירים באמצעות אפליקציה של קומיגו לטלפונים של חברים, שנמצאים במקום אחר.

לדברי מורן, קומיגו הוקמה ישר אחרי שהוא סיים את העבודה עם הסטארט-אפ הקודם שלו מודו, שפיתח טלפונים סלולריים. החברה הוקמה עם אנשים ממודו והיא מעסיקה 30 עובדים, כאשר מורן הוא הממן העיקרי.

"רצינו בהתחלה לחבר טלפון לטלוויזיה, אבל גילינו שאין טלוויזיה שמאפשרת להתחבר לטלפון. כך נולד הרעיון הזה", אומר מורן. "יש לי ביטחון שהעסק נמצא לקראת הצלחה. מדובר על מוצר לשוק העולמי, כאשר הוא גם יגיע לישראל". מורן לא הסכים לחשוף מה הולך להיות מחיר המוצר.