המלצת אנליסט: הסקטור הפיננסי בתחתית ויזנק בעוד 35%

"הסקטור הפיננסי הוא מחזורי ונמצא כעת בתחתית המחזור השורי", אומר דיוויד אליסון, מנהל השקעות בחברת הפיננסים FBR ■ למשקיעים המחפשים גם ערך גבוה וגם תשואת דיבידנד גבוהה, אליסון ממליץ על מניית בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן צ'ייס

בעוד הסקטור הפיננסי בוול סטריט נמצא בעיצומו של גל שורי במהלכו זינקו מניות הפיננסים בשיעור ממוצע של יותר מ-25%, אנליסטים רבים טוענים כעת כי עדיין לא מואחר להיכנס להשקעה בסקטור זה וצופים כי גל העליות נמצא בתחתית וצפוי להימשך לאורך כל שנת 2012 ולהציג עליות של עוד כ-35%.

"הסקטור הפיננסי הוא מחזורי ונמצא כעת בתחתית המחזור השורי", אומר דיוויד אליסון, מנהל השקעות בחברת הפיננסים FBR, שזינקה ב-20% מאז תחילת השנה. "השוק מספק כעת נקודת כניסה שנייה שבה ניתן יהיה להיכנס להשקעות בסקטור זה", טוען אליסון.

כראייה להתאוששות הסקטור הפיננסי ניתן להביא כדוגמא את מדד הבנקים KBW שזינק ב-50% מאז אוקטובר אשתקד, ובאופן ספציפי יותר את מניית בנק אוף אמריקה שהיכתה את המדד והשלימה זינוק של 60%.

"אומנם לא מומלץ להחזיק בתיק את מניות הפיננסים לטווח הארוך, במשך עשרות שנים, אך הן בהחלט יכולות לחזק את תיק ההשקעות ולהוסיף לו ערך", אומר אליסון. "לדעתי סקטור הפיננסים התחזק מאוד בשנה החולפת, לעומת ה-3 שנים שקדמו לה, אז מניות הסקטור נפלו בחדות והציגו תשואות נמוכות".

למשקיעים המחפשים גם ערך גבוה וגם תשואת דיבידנד גבוהה, אליסון ממליץ על מניית בנק ההשקעות ג'י פי מורגן , שלטענתו הרכישות האחרונות שהוא ביצע מעניקות לו אופק לצמיחה גבוהה ואת האפשרות להגדיל את ההון שלו.