בטר פלייס תספק מאות מכוניות חשמליות - כולל להוט וסלקום

ארבע מהחברות הגדולות במשק חתמו בימים האחרונים עם בטר פלייס על הזמנות של מאות מכוניות חשמליות ■ החברות הן סלקום, הוט, נייק ו-G4S

מתחילים להתנתק מדלק? 4 מהחברות הגדולות במשק חתמו בימים האחרונים עם בטר פלייס על הזמנות של מאות מכוניות חשמליות, שעתידות להימסר לציי הרכב כבר במהלך השנה הנוכחית. החברות הן סלקום, הוט, נייק ו-G4S.

מבטר פלייס נמסר כי נראה שעם עליית מחירי הדלקים בעולם והתנודתיות במחירי הנפט באחרונה, "החלו חברות רבות במשק לבחון את האלטרנטיבות הקיימות היום בשוק וקבלו החלטה להתחיל כבר היום להעביר חלק ממכוניות הצי שברשותם למכוניות חשמליות".

הפתרון של בטר פלייס אשר פועל בישראל כבר מתחילת השנה, נזכיר, מאפשר לרכוש מכונית חשמלית משפחתית במחיר של מכונית בנזין. לקוחות החברה יכולים להשתמש ברשת של החלפת סוללה וטכנולוגיה ברכב המאפשרת נהיגה ללא הגבלת טווח.

משה קפלינסקי, מנכ"ל בטר פלייס ישראל, מסר כי "עם עליית מחירי הדלק חלה עלייה בביקוש לאלטרנטיבות לדלק. הפתרון של בטר פלייס מאפשר היום לאזרחי ישראל לעשות שינוי ולקבל החלטה שהיא בעלת אחריות כלכלית וסביבתית. מנהלי החברות הגדולות במשק מגלים אחריות חברתית וכלכלית כאשר הם בוחרים להוביל את השינוי והמעבר לתחבורה שאינה מבוססת דלק. מדובר בצעד משמעותי למדינת ישראל בדרכה להיגמל מנפט".