האנטי אייג'ינג של גריי

באחת השכונות השקטות של פתח תקוה פתחה הקוסמטיקאית מימי לוזון מכון טיפולים השוכן בתוך וילה פרטית מטופחת ■ טיפולים דיסקרטיים, גם לגברים

אין זה סוד שמכוני ספא, טיפוח וקוסמטיקה נפתחים היום כמו פיצוציות. דווקא בשל כך, קשה למצוא מקום שבו באמת יש תחושה של מקצועיות שמאפשרת להפקיר בשלווה את הגוף ואת הפנים. עדיין, כדי לחוש כך, נשים רבות מעדיפות את הקוסמטיקאית הפרטית שעובדת מהבית ומלווה אותן שנים, גם אם מדובר בנסיעה ל"חורים" נידחים שמעבר לציר גדרה-חדרה. באחת השכונות השקטות של פתח תקוה פתחה הקוסמטיקאית מימי לוזון מכון טיפולים השוכן בתוך וילה פרטית מטופחת. קשה לחשוב על שילוב דיסקרטי יותר. גם בית פרטי וגם בפתח תקוה. ההתמחות של המקום של לוזון היא טיפולי אנטי-אייג'ינג למי שנמצאים במרדף אחר הנעורים.

בתפריט אפשר למצוא גם את הטיפולים הסטנדרטיים כמו מניקור ופדיקור, הסרת שיער לצמיתות או באופן זמני (שעווה) ועיסויים, אבל גם ובעיקר מערך של טיפולים קוסמטיים שכולל הרבה מילים מסובכות שכמו נלקחו מספר האנטומיה של גריי, בפרק הפארא-רפואי במקרה הזה. המכון משלב אווירה והיצע של ספא עם טכנולוגיה קוסמטית מתקדמת, ללא חשש של "מריחה". כתוצאה מכך, המחירים במקום אינם זולים.

לוזון - שסיימה בהצטיינות לימודי קוסמטיקה, השתלמה באוניברסיטת בר-אילן במשך שלוש שנים, וחיזקה בלימודי רפלקסולוגיה ועיסוי רפואי - הרכיבה תפריט טיפולים מרשים, הכולל פילינג ביו-טכנולוגי כפול, טיפולי הבהרה עמוקים, טיפול שמעודד יצירת קולגן ואלסטן, טיפולי החדרת חמצן ושמנים, טיפול למתיחת העור דרך התעמלות פנים ועוד. בין היתר יש במקום גם סדרת טיפולים לגברים. גם בגזרת הטיפולים הסטנדרטיים יותר אפשר למצוא דברים מעניינים, כמו טיפול חמצן לכפות הרגליים, לידיים ולמרפקים, וטיפול אנטי אייג'ינג לכפות הידיים, שמיועד להילחם בתופעה שלפיה לא משנה כמה מתיחות פנים תעשו, כפות הידיים תמיד יסגירו את גילכם האמיתי.

מחירים: טיפולי פנים 450-1,250 שקלים, טיפולי גוף (סדרה של שישה עד שמונה טיפולים) 6,000-8,000 שקלים, כתובת: רחוב דנמרק 68 פתח תקוה, טל' 03-9215085 / 052-8808300