במיוחד לחג הפסח: תוכנת הניווט iGO לייט להורדה בחינם

נאב אנד גו מנסה להמציא שיטת כתובות חדשה ■ האפליקציה לא כוללת דיווחי עומסי תנועה, אבל מציעה עדכון על מצלמות מהירות

חברת נאב אנד גו (NNG) הישראלית, הודיעה היום על מספר מהלכים ברענון תוכנת הניווט שלה iGO. דודי וירניק, נשיא החברה הודיע על שיטה חדשה, שאמורה לפשט את תהליך השימוש בנקודות ציון באפליקציה שלו. השיטה המגיעה תחת השם iGO ZIP מאפשרת לאנשים שנמצאים במקומות בלי כתובות, כמו מושבים או מקומות שונים במדבר, לספק את המיקום שלהם לאדם אחר, בתהליך פשוט יחסית.

בשיטה החדשה, נאב אנד גו חילקה את המדינה לריבועים קטנים של 50x50 מטר, כאשר לכל ריבוע כזה ניתן ניתן לקוד בן 9 ספרות וכן מספר אישי לכל מבנה. בעזרת השירות, כל מה שצריך הוא להכניס את הקוד לאיי גו ולנווט ליעד. מדובר בפיתרון שבתיאוריה אולי מעט פשוט יותר מהכנסת נ"צ, אולם מצד שני, הוא מחייב גם שלצד השני תהיה תוכנת איי גו.

שירות אחר עליו הכריזה החברה הוא iGO Biz, שאמור לספק לחברה תזרים מזומנים נוסף. בשירות הזה בתי עסק משלמים עבור פרסום של פרטים רבים עבור המוצר שלהם בתוכנת הניווט. למשל, מסעדה יכולה לפרסם תמונות, שעות פתיחה, מבצעים וקופונים. המשתמש יכול לבצע חיפוש חופשי בשירות, למשל, המבורגר בראשל"צ.

נאב אנד גו גם תציע את תוכנת איי גו לייט להורדה במהלך חד הפסח (מ-6 עד 14 באפריל) ללא עלות. האפליקציה הזו היא גרסה רזה יותר של התוכנה המלאה. היא לא כוללת דיווחי עומסי תנועה והעדכון על מצלמות המהירות הוא רק לשנה. לטענת החברה, 100 אלף הורדות התבצעו בפעם הקודמת שהחברה הציעה את האפליקציה להורדה במשך 24 שעות ביום העצמאות האחרון.

במלחמה של נאב אנד גו מול שירותי השכרות מכשירי ניווט או שימוש באפליקציות בנסיעות לחו"ל, החברה מציעה השכרה של מפות שונות בעולם ב-10 דולר לחודש.