צפו: מערכת המדיה לרכב של קומודו משתדרגת

iWay Mobile מבאר-שבע השיקה לפני כשנה בסלקום את מערכת המדיה שלה לרכב ■ עכשיו היא עובדת על הדגם השני ומתכננת פיילוט בסין ובישראל

חברת iway Mobile מבאר שבע תתחיל בחודש הבא פיילוט עם מפעילת הסלולר צ'יינה יוניקום בסין, להכנסת מערכת המדיה שלה לרכב - קומודו 2. לפני יותר משנה השיקה החברה את הקומודו הראשון ברשת סלקום.

הקומודו 1 משמשת כמערכת תקשורת לרכב, המאפשרת לנהג לקבל מגוון רחב של מידע בזמן הנהיגה. היא מגיעה עם מסך מגע בגודל 4.3 אינץ', מודם סלולרי חיצוני ותוכנת הניווט iGO של נאב אנד גו. מלבד זה, המכשיר מציע גישה לשירותי תוכן רבים ש-iWay מספקת, כמו תחנות רדיו אינטרנטיות, האזנה לשירים לפי דרישה, צפייה בערוצי טלוויזיה, תשלום עבור חנייה סלולרית, מידע מאתרי אינטרנט ומצלמת רוורס.

הקומדו 2 עבר שדרוגים משמעותיים, הכוללים חיבור לאינטרנט אלחוטי, מודם סלולרי פנימי (במקום חיצוני) ומסך בגודל 6.2 אינץ'. את הקומודו ניתן לרכוש גם רק כקופסה, המתחברת למסך הפנימי הקיים בחלק מהמכוניות, מבלי להתקין מסך חיצוני. מערכת ההפעלה נשארה עדיין חלונות CE של מיקרוסופט בגרסה 6 (במקום 5).

לדברי דני קנפו, המנכ"ל ואחד ממייסדי החברה, הם בחרו להישאר עם מיקרוסופט ולא לעבור לאנדרואיד של גוגל, מכיוון שחברות הרכב שמרניות וחלקים שונים במכוניות יושבים על חלונות.

קנפו מציין שגם ישראל נמצאת בתוכנית לפיילוט למוצר החדש, אבל זה ייעשה רק לאחר שהם יתחילו בניסוי בסין. לטענת קנפו, iWay מוכרת דרך המוקד שלה 70 יחידות מהדגם הראשון בכל יום, כאשר כל מימון החברה הוא בהשקעה עצמאית שלו ושל שותפו מיכה הרמן.

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס