אישום: היכה את בתו התינוקת למוות כי "לא הראתה חיבה"

בדואי תושב שגב שלום נאשם כי נהג להכות את בתו בת השנה ו-3 חודשים וגרם לה חבלות חמורות ■ הסיבה, לטענת המשטרה: "היא לא הראתה לו חיבה יתרה"

בדואי תושב שגב שלום מואשם בהריגת בתו התינוקת, בת שנה ו-3 חודשים במותה. כתב אישום הוגש היום (ב') לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע נגד האב, המייחס לו עבירות של הריגה, התעללות בקטין חסר ישע והדחה בחקירה, משום שניסה לשכנע את אשתו לשקר לטובתו בחקירתה.

לפני כחודש פונתה התינוקת, עפאף באשיר בת השנה וה-3 חודשים, לבית-החולים, כשהיא ללא רוח חיים. על גופתה של התינוקת ניכרו סימני אלימות, ולכן נשלחה גופתה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. ממצאי הנתיחה הצביעו על כך שייתכן שעפאף מתה כתוצאה מחבלה.

בעקבות הממצאים נפתחה חקירה לבירור נסיבות מותה של התינוקת. "הילדה נולדה בזמן שאביה ריצה עונש מאסר", סיפרה ראש צוות החקירה במשטרה, רפ"ק מזל איסטרחן. "כשפגש את בתו היא לא הראתה אליו חיבה גדולה, ולכן החל להכות אותה".

"במשך תקופה נהג האב להכות אותה באגרופים, סטירות, לטלטל אותה ואף להטיח אותה כנגד חפצים שונים בביתם", הוסיפה החוקרת. "במהלך תקופת ההתעללות גם נשברה רגלה של התינוקת. בסופו של דבר הובילה ההתעללות למותה של הילדה, אך מכיוון שלא ידוע אם לאב הייתה כוונה להרוג את בתו, לא ניתן להאשים אותו ברצח, והוא מואשם בהריגה".

מתוך כתב האישום שהוגש היום עולה כי ביום מותה של באשיר, שעות ספורות לפני האירוע, היכה אותה אביה וגרם לחבלות שהובילו בסופו של דבר למותה.