בן 60 זכה ב-24 מ' ש' בלוטו: "המתנתי לרכבת וגיליתי שזכיתי"

אשת הזוכה: "שאלתי בכמה כסף מדובר, הוא אמר 24 מיליון שקל. לא ידעתי מה לומר, והתגובה הראשונה שלי היתה, בכמה אפסים מדובר? איך כותבים את זה?"

תושב השרון בשנות ה-60 לחייו, הנוהג למלא טופס לוטו פעמיים בשבוע, גילה אתמול (ג') כי זכה ב-24 מיליון שקל בלוטו, בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי בשבוע שעבר.

על דבר הזכייה התבשר כאשר המתין לרכבת בזמן החזרה הביתה ממקום עבודתו: "נותר לי זמן עד להגעת הרכבת, ולכן עצרתי בתחנת פיס סמוכה וביקשתי מהזכיין לבדוק לי את הטופס. מיד קיבל הזכיין תשובה במחשב כי הטופס זכה בסכום גבוה. הזכיין שאל אותי אם אני רוצה שהוא יבדוק בכמה זכיתי, והשבתי שכן. ואז הוא פנה אליי ואמר לי - זכית ב-24 מיליון שקל. נסעתי הביתה ברכבת כאשר הטופס הזוכה אצלי, והמחשבות רצו. המתנתי שאשתי תשוב מהעבודה, ומיד כשהגיעה אמרתי לה שיש לי משהו לספר לה. היא מיד שאלה האם זה משהו טוב או רע, אז השבתי לה כי זה משהו טוב מדי"...

אשת הזוכה מספרת: "הוא פתח ואמר שזכינו בפיס, מיד חשבתי שזכינו באוטו או בסכום של 1,000 שקל. שאלתי אותו בכמה כסף מדובר, הוא אמר 24 מיליון שקל. לא ידעתי מה לומר, והתגובה הראשונה שלי היתה, בכמה אפסים מדובר? איך כותבים את זה? התרגשנו מאוד, לא הצלחנו להירדם בלילה מרוב מחשבות, ובבוקר מיד פנינו לבית מפעל הפיס לפדות את הפרס".

הטופס הזוכה הינו טופס לוטומט בעלות של 64 שקל. בני-הזוג הינם תושבי השרון, הורים ל-4 ילדים, שרק לאחד מהם בישרו עד עתה על הזכייה.