לא רק פוליטיקאים: מי הגיעו לחתונה של יואל חסון?

בוגרי בריטמן נפגשים ■ רון פרושאור משתף ■ במשרד האוצר מרימים כוסית ■ וגם: אורי שני מבלה בתאילנד

סוף-סוף מפגן אחדות במפלגה המשוסעת ביותר בישראל. חברי הכנסת של מפלגת קדימה ומאות מחברי המפלגה התכנסו אמש (ג') באולם האירועים "אווניו" באיירפורט סיטי, כדי לחגוג יחד את חתונתו של ח"כ יואל חסון אשר נשא לאישה את בחירת ליבו טס גדות.

עמיר פרץ, ישראל כץ, נישואי יואל חסון / צילום: יוסי כהן
 עמיר פרץ, ישראל כץ, נישואי יואל חסון / צילום: יוסי כהן

עמיר פרץ וישראל כץ

הייתה זו גם הפעם הראשונה מאז הפריימריז שבה נפגשו היו"רית היוצאת של המפלגה, ציפי לבני, והיו"ר הנכנס, שאול מופז. למרות האווירה החגיגית מסביב הקפידו השניים שלא להיתקל אחד בשנייה ושמרו כל הערב על מרחק סביר.

הרב יעקב איפרגן, נישואי יואל חסון / צילום: יוסי כהן
 הרב יעקב איפרגן, נישואי יואל חסון / צילום: יוסי כהן

הרב יעקב איפרגן

לבני פתחה שולחן בשולי האירוע עם ראובן אדלר, בעלה נפתלי שפיצר ומספר מצומצם של מקורבים, ובצד השני התמקם מופז בשולחן המכובדים עם נשיא המדינה שמעון פרס, אהוד אולמרט, הרמטכ"ל לשעבר דני חלוץ ונוספים. ח"כ חסון חגג למעשה פעמיים שכן יום לפני החתונה הוא ציין גם את יום הולדתו ה-39.

יובל שטייניץ, נישואי יואל חסון / צילום: יוסי כהן
 יובל שטייניץ, נישואי יואל חסון / צילום: יוסי כהן

יובל שטייניץ

בכניסה לאולם הוצבה עוגת חתונה בת 5 קומות מעוטרת בפרחים ממרציפן. את האורחים הרבים הרקידה להקת "שחקים". הגיעו להגיד פעמיים מזל טוב: מאיר ורותי שטרית, כמעט כל חברי הכנסת של קדימה ויריביהם הפוליטיים מן הליכוד: השרים ישראל כץ ויובל שטייניץ וחברי הכנסת אופיר אקוניס, לאה נס, עמיר פרץ, עו"ד אלון גלרט, רוני מאנה, ראש עיריית חיפה יונה יהב, יו"ר הכנסת רובי ריבלין, עומרי שרון, רני והילה רהב, הרב יעקב איפרגן, שירז טל ורבים נוספים.

רון פרושאור חושף טפח

מלון הרודס תל-אביב אירח ביום שני בערב מפגש שני בסדרת "פורום אמץ לוחם" של האגודה למען החייל. במסגרת הפורום מתכנסים בכירים מן המגזר העסקי המאמצים גדודים לוחמים. המרצה האורח בפורום הפעם היה רון פרושאור, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ וכיום שגריר ישראל באו"ם, אשר ריתק את הנוכחים בהרצאתו בה חשף את מאחורי הקלעים של הדיפלומטיה הבינלאומית, וסיפר על המאמצים בחזית המדינית.

אלכס גלעדי, אבי פישר, שרון אלון, אביגדור קהלני, פורום
 אלכס גלעדי, אבי פישר, שרון אלון, אביגדור קהלני, פורום

אלכס גלעדי, אבי פישר, שרון אלון ואביגדור קהלני

היו קשובים: נשיא "אמץ לוחם" ומנכ"ל משותף בכלל תעשיות ומשנה ליו"ר אי.די.בי אבי פישר, יו"ר האגודה למען החייל אביגדור קהלני, שרון אלון מנכ"ל אזור מלונות תל-אביב מרשת מלונות פתאל, ארז מלצר מנכ"ל גדות, גיא רוזן סמנכ"ל כלל תעשיות, אלכס גלעדי נשיא הזכיינית קשת שהגיע רגע לפני הגמר הגדול של תוכנית הדגל של הזכיינית "האח הגדול", איריס בק מנכ"לית מקאן אריקסון הפורשת, שלמה שמלצר, אברשה בורשטיין לשעבר מנכ"ל חברת מירס שסיפר כי כעת הוא מוצא זמן לבילוי עם נכדיו, חיים קרופסקי מנכ"ל ישרכארט לשעבר, יואל פלדשו מנכ"ל חברת נשר, יורם אלטמן מנכ"ל חברת גרויטי, מאיר ברון מנכ"ל בנק USB, גידי ארגוב יו"ר סרווטרוניקס, שלמה גרופמן מנכ"ל גרופמן אחזקות ועוד.

גולד 1

סיליה גולד, אשת השגריר הבריטי בישראל, ורודה פישר רעייתו של נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר, הובילו לאחרונה ביקור של נשות שגרירים זרים בכפר השיקומי "עלה נגב - נחלת ערן".

רודה פישר, ביקור ב
 רודה פישר, ביקור ב

רודה פישר

הכפר הוקם על-ידי יו"ר על"ה, אלוף (מיל') דורון אלמוג ונקרא על שם בנו ערן ז"ל. בין המסיירות במקום: טטיאנה לוציפר אשתו של שגרירי רומניה בישראל, ג'סיקה מסנט אשתו של שגריר ספרד בישראל וג'ודית סטנדלי אשתו של שגריר האיחוד האירופאי בישראל. הכפר משמש כבית טיפולי ל-130 דיירים, ועוד כ-150 מטופלים במסגרות השיקום והתפתחות הילד. משלחת הנשים התרשמה מהפעילות ומחזון העמותה.

גולד 2

השבוע נערך כנס מנהיגים מובילי חדשנות בשגרירות בריטניה בישראל. הכנס נערך על-פי הזמנתו ובחסותו של שגריר בריטניה בישראל, מתיו גולד, שזימן מובילי דרך בתחומים שונים. בדברי הברכה, אמר השגריר "ישראל ובריטניה שותפות כבר שנים רבות בעשייה החברתית והמדעית. שיתוף הפעולה הזה הוא הנכס המרכזי של שתי המדינות ועלינו לשאוף להרחיבו". השגריר גם בירך את המוזמנים בחג חירות שמח. נכחו: נשיאת אוניברסיטת באר שבע פרופ' רבקה כרמי, איש העסקים מוריס קאהן ממייסדי דפי זהב ואמדוקס, עו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה ועוד.


מרימים כוסית דלק

למרות האווירה העכורה והביקורת הציבורית, עובדי משרד האוצר התכנסו אתמול כדי לחגוג את הפסח. שר האוצר יובל שטייניץ, סגן השר יצחק כהן, מנכ"ל האוצר דורון כהן ובכירי המשרד הרימו כוסית לכבוד החג עם עובדי המשרד, גמלאים ומוזמנים נוספים.


יצחק כהן ודורון כהן

על רקע הברכות המסורתיות, מי שגנב את ההצגה היה דווקא יו''ר ועד עובדי האוצר, אלי שושני, שקרא לעובדים ולמשפחותיהם לצאת ולטייל בחג, ועל הדרך "עקץ" את הבוס: "צאו לטייל, הכול ירוק ומאוד יפה. אבל כדאי שכל שתי משפחות ייסעו ברכב אחד כוון שליטר דלק עולה כבר 8 שקלים". שטייניץ קיבל את העקיצה ברוח טובה.

אדריאן פילוט

מה הסטטוס

Uri Shani מעלה תמונות מבילוי משפחתי באי קוסמוי שבתאילנד