מסחר דליל בגזרת המט"ח: הדולר עלה קלות ל-3.76 ש'

שערו היציג של האירו: 4.932 שקלים ■ מחר נתוני תמ"ג בסין ■ ספר הבז', שפורסם אתמול: כלכלת ארה"ב המשיכה להתרחב בתקופה שבין אמצע פברואר לסוף מארס

מסחר דליל היום (ה') בשוק המט"ח, כאשר השקל נחלש קלות. הדולר עלה ב-0.05% ושערו היציג נקבע על 3.76 שקלים, בעוד האירו עלה ב-0.04% ל-4.932 שקלים.

הפדרל ריזרב פרסם אתמול את ספר הבז', אשר הצביע על כך שכלכלת ארה"ב המשיכה להתרחב בתקופה שבין אמצע פברואר לסוף מארס, בכל 12 המחוזות הפדרלים של המדינה. הדוח ציין כי בשוק התעסוקה גיוס העובדים נותר בקצב מתון וחלה התרחבות בפעילות הכלכלית בייחוד במגזר הקמעונאות והייצור. אולם, הדוח הצביע על כך כי קיים חשש שמחירי האנרגיה הגבוהים ייפגעו בסקטור הייצור ובצריכה הפרטית משום שבעתיד הקרוב הם עלולים לגרום לעליית מחירים.

מחר צפויים להתפרסם בסין נתוני תמ"ג, אשר ישפכו אור על כיוונה על כלכלת הענק. לא מעט דובר באחרונה על חשיבותה של סין להתאוששות הכלכלה העולמית, לצד החששות כי מדינת הענק לא תוכל לשמור על קצב הצמיחה הגבוה שאפיין אותה בשנים עברו.

בבנק לאומי מציינים היום, במסגרת סקירת חג קצרה, כי "בטווח הקרוב צפוי השקל להמשיך ולהיסחר בהשפעת האירועים המרכזיים בכלכלה הגלובאלית".