שבוע של רייטינג נמוך בחול המועד; הלקטים של "ארץ נהדרת" בראש

שידור חוזר של "אחד נגד 100" של זכיינית ערוץ 2 רשת רשם אמש 15.9% צפייה

חול המועד פסח מספק באופן טבעי נתוני צפייה נמוכים בטלוויזיה. הקהל יוצא לטייל ולנפוש, והזכייניות אינן משקיעות מאמץ יוצא דופן בחומרים מקוריים. וכך מגיעות תוכניות הלקט של "ארץ נהדרת" אל המקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית.

השידורים החוזרים/הנוספים/המיטב/הלקט/הזדמנות נוספת, או כל שמות הקוד האחרים ל"מה שכבר ראינו", אינם היחידים שממלאים את טבלת הצפייה.

זו הזדמנות נהדרת לשלם את חובות הדוקו לרשות השנייה ולשבץ תוכניות סוגה עילית, שבדרך-כלל היו נדחקות אל שעות הלילה המאוחרות בלב שעות הצפייה. כאלה הן "מחפשים את אבא" עם דליה בן-ארי, שמגיעה ל-20.6%, "חוזרים הביתה" עם 20.2% ו-"רק בשביל לקבל חיבוק" שמצליחה להשיג 17.1% צפייה. שלל התוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת הגשימו כולן את מלוא פוטנציאל צפיית החג המצומצמת.

רשת שוב התמודדה עם אווירת ערב חג שלווה בערב שבת ובחגיגות מימונה - מציאות שדחקה אותה כמעט לחלוטין אל מחוץ לטבלה הבכירה. "הסיפור" (ש.ח) 13.6% ו"אחד נגד 100" (שידור חוזר) 15.9% היו נציגותיה של הזכיינית בקדמת הצפייה.

ממוצע של 20.7% למהדורות החדשות

ערוץ 10 שיבץ שידור חוזר משלו לשעשועון "לעוף על המיליון" והשיג 14.3% צפייה מפתיעים.

מהדורת חדשות השבת של ערוץ 2 השיגה 21% צפייה, והממוצע השבועי של המהדורה המרכזית בהובלתה של יונית לוי רשמה 20.7% צפייה.

אלה שלא הוזמנו למימונה צפו ככל הנראה אמש ב"רואים עולם" בהנחייתו של יעקב אחימאיר בערוץ 1, שהניבה נתון גבוה של 5.4% צפייה. הספיישל "חכמי ספרד" השיג 4.7% צפייה.

רייטינג
 רייטינג