וורן באפט: "אני חולה בסרטן הערמונית - אין סכנה לחיי"

המשקיע האגדי בן ה-81, במכתב למשקיעי קונצרן ההשקעות ברקשייר הת'אווי: "אני מרגיש מצוין, עם אנרגיות של 100%" ■ באפט חולה בסרטן הערמונית דרגה 1, הנחשבת שלב מוקדם יחסית בהתפתחות המחלה ■ יחל בטיפולי כימותרפיה ביולי

המשקיע האגדי ויו"ר קונצרן ההשקעות ברקשייר הת'אווי, וורן באפט, אובחן כחולה בסרטן הערמונית - ועדכן בדבר הלילה את משקיעי החברה. רק לפני כחודשיים פרש באפט מתפקידו כמנכ"ל חברת ההשקעות, והודיע כי טוד קומבס יחלפו.

נציין כי באפט הבהיר במכתבו כי למרות המחלה, הוא שומר על אווירה של "עסקים כרגיל" וצפוי להמשיך ולתפקד במשרה מלאה כיו"ר ברקשייר. באפט, 81, אובחן כחולה במחלה מדרגה 1 (שלב מוקדם יחסית).

"לבעלי המניות של ברקשייר: לידיעתכם, אובחנתי כחולה בסרטן הערמונית מדרגה 1", כתב באפט במכתבו למשקיעים. "החדשות הטובות הן שרופאי מסרו כי מצבי אינו מסכן חיים באופן משמעותי. קיבלתי את האבחון באשר למצבי ביום רביעי שעבר".

עוד הוסיף באפט כי לפי הבדיקות שעבר, לא אובחנו גידולים סרטניים באיברים אחרים בגופו. "רופאי ואני הסכמנו על טיפול של חודשיים, כאשר אנו צפוי להתחיל טיפול כימותרפי באמצע יולי", כתב באפט. "משטר הטיפולים יישאר קשיח גם במהלך נסיעותיי באותה התקופה, אולם לא צפוי לפגוע בחיי היום-יום שלי".

"אני מרגיש נהדר - כאילו אני נמצא בבריאות 'רגילה' - ונמצא באנרגיות של 100%", סיכם באפט. "אעדכן את בעלי המניות באם מצבי הרפואי ישתנה. אני מאמין שיום זה עוד רחוק לבוא".