לאחר 6 שנים: אסף מצנע פורש מתפקידו כעורך אתר מאקו

מצנע היה אחראי להקמת אתר מאקו, שהחליף את האתר של קשת ■ אחד מהישגיו היה הקמת מחלקת הסושיאל באתר ■ "אני ומאקו מוכנים לצאת לדרכים חדשות"

עורך אתר mako, אסף מצנע, פורש מתפקידו לאחר 6 שנים בקשת. מצנע הצטרף ב-2006 לזרוע הדיגיטלית של קשת כדי להוציא לפועל את המהלך המרכזי של החברה בתחום הניו-מדיה - הקמת פורטל התוכן mako שהחליף את אתר קשת. תחת מצנע הגיע האתר למקום השלישי ברשימת האתרים הישראלים המובילים.

במהלך התקופה הזו העניק האתר זהות אינטרנטית חדשה לחדשות 2 וכן הגדיל את חיבורי התוכן בין המסכים והפעילויות בתחום השידורים החיים.

בקשת אומרים כי אחד ההישגים המרכזיים של מצנע הוא הקמת מחלקת הסושיאל ב-mako והפיכת האתר לגוף המדיה המוביל את תחום הסושיאל בישראל, עם כחצי מיליון חברים בדף הפייסבוק של mako ולמעלה מ-2 מיליון חברים בדפי פייסבוק שונים.

לפני הגעתו לקשת בשנת 2006 היה מצנע שותף להקמת מערכת החדשות באתר NRG של "מעריב", עורך בחדשות 10, עורך תוכניות טלוויזיה ועיתונאי. במקביל לעבודתו בקשת שימש מצנע כמרצה בחוגים לתקשורת באוניברסיטת תל-אביב ובמרכז הבינתחומי בהרצליה.

יובל נתן, מנכ"ל mako, מסר היום (ד'): "לאסף מצנע יש מניות יסוד בפעילויות mako. הוא היה שותף מרכזי להרפתקה המדהימה הזאת, החל משלבי החלום ועד הפעילות הענפה, רבת הזרועות, של היום. מצנע היה חבר לדרך במהלך תקופות קשות ותקופות מעולות, דרך אתגרים רבים ומגוונים, ואחרי תקופה כה ארוכה ביחד אני יכול לומר שהיה לי הכבוד לעבוד עם איש מקצוע מהשורה הראשונה, בעל שיקול-דעת וסטנדרטים עיתונאיים, ובעיקר בן אדם איכותי, ערכי וחכם. אני מאחל לו הצלחה בתחנה הבאה ורוצה להאמין שעוד נעבוד ביחד בעתיד".

מצנע מסר: "אחרי 6 שנים, אני מרגיש שאני ו-mako בשלים ומוכנים לצאת לדרך חדשה. בזכות האנשים היצירתיים שעובדים בmako ובקשת הצלחנו להגיע לשיאים, שמעטים בכלל העזו לדמיין. אני משוכנע שאנשים אלה יידעו להוביל את mako לשיאים רבים נוספים.

"בנימה אישית, אני משאיר מאחורי צוות תוכן מקצועי ומוכשר שכל עורך יהיה גאה להוביל. הפרידה מחברים אלה, הקשר האישי, מסירותם וסקרנותם הם החלק הקשה בהחלטה על סיום התפקיד. אני רוצה להודות לקשת, ובמיוחד ליובל נתן, על 6 שנים מאתגרות, מטורפות, פורצות דרך ויצירתיות".