דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

מיקי חיימוביץ' תקבל 2.5 מיליון שקל על קמפיין לביטוח ישיר

תשמש כפרזנטורית של ביטוח ישיר למשך 3 שנים ■ על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ את הקמפיין יוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב

‎‎מיקי חיימוביץ', שפרשה ביוני 2011 מהגשת מהדורת חדשות ערוץ 10, תשמש כפרזנטורית לפרסום פעילות של המותג ביטוח ישיר - כך סוכם בין הצדדים בתקופה האחרונה. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס".

למרות שלכאורה מדובר בפעילות של המותג ביטוח ישיר, המטופל בבאומן-בר-ריבנאי, את הקמפיין המדובר יוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שההחלטה על יציאה לפעילות זו התקבלה עוד בתקופה שבה שלמור-אבנון-עמיחי היה משרד הפרסום של ביטוח ישיר. בין שלמור לגליקמן נערך מכרז על פעילות זו, וגליקמן זכה במכרז עם ההצעה להביא את חיימוביץ' כפרזנטורית. בעת שבאומן זכה במכרז על ביטוח ישיר, הפעילות כבר הייתה אצל גליקמן כעובדה מוגמרת.

על-פי הערכות, מדובר בקמפיין לפעילות בתחום ביטוח חיים של החברה, וחיימוביץ' תשתכר 2.5 מיליון שקל לאורך 3 שנים.

כל הצדדים סירבו להגיב. ‏‏‎‎‏

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות