דרבן רוכשת נכסים בדיסלדורף גרמניה בכ-170 מיליון שקל

מימון רכישת הנכס יתבצע, ברובו, באמצעות מימון מבנק גרמני, אשר התחייב להעמיד לחברות הזרות הלוואה בסך של כ-26.4 מיליון אירו לתקופה של חמש שנים, בריבית שנתית קבועה בשיעור 3.36%

חברת דרבן שבשליטת אליעזר פישמן חתמה יחד עם שותף על עסקה לרכישת פורטפוליו של יחידות מגורים להשכרה ב-3 ערים מרכזיות באזור דיסלדורף בגרמניה. בפורטפוליו שלושה מקבצי מגורים בהם כ-1,000 יחידות דיור.

תמורת הנכסים ישולם למוכר הנכס סכום כולל של כ-34.4 מיליון אירו (כ-170 מיליון שקל). מימון רכישת הנכס יתבצע, ברובו, באמצעות מימון מבנק גרמני, אשר התחייב להעמיד לחברות הזרות הלוואה בסך של כ-26.4 מיליון אירו (כ-77% מהיקף העסקה) לתקופה של חמש שנים, בריבית שנתית קבועה בשיעור 3.36%.

שיעור התפוסה בנכסים בעת הרכישה עמד על כ-92%, ושכר הדירה השנתי שהתקבל מהנכסים בגין שנת 2011 עומד על כ-3.11 מיליון אירו בשנה, ומשקף תשואה של כ-9.7% על מחיר הרכישה.

דודו זבידה, מנכ"ל החברה, אמר כי "מהלך הרכישה הינו חלק מאסטרטגיית החברה לממש נכסים אשר מיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם בראות החברה, ולפעול לרכישת נכסים מגובים בתזרים מזומנים יציב וכן בעלי פוטנציאל להשבחה והצפת ערך, כאשר בראש מעיננו שימת דגש על חיזוק וגידול בתזרים המזומנים השוטף ושיפור מתמיד ביחסי כיסוי החוב של החברה. הנכס אשר אנחנו משלימים את רכישתו כעת בהחלט עומד ביעדים אשר הצבנו לעצמנו".

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"