מקאן אריקסון העולמית משקיעה 4 מיליון דולר בחברת ההשקעות של אילן שילוח

ענקית הפרסום מקאן אריקסון העולמית מרחיבה את השותפות האסטרטגית עם יו"ר מקאן אריקסון ישראל, אילן שילוח. מקאן תשקיע 4 מיליון דולר בחברת ההשקעות The Time שהקימו שילוח וניר טרלובסקי. חברת The Time משקיעה בעשרות סטארט-אפים ישראלים בתחום הניו מדיה.

ההשקעה מעניקה לחברת ההשקעות שווי של 30 מיליון דולר והכסף ישמש להשקעות המשך בחברות הפורטפוליו לאחר השקעות הסיד עם המדען הראשי. עם השלמת ההשקעה, יצטרף נציג מקאן לדירקטוריון. בעקבות ההשקעה תחזיק מקאן 15% מ-The Time, כששילוח ימשיך להיות בעל המניות העיקרי (30%), טרלובסקי עם 25%, מנהלים ממקאן ישראל, The Time וחברת מטומי השייכת אף היא לשילוח יחזיקו 17%.

לדברי מנכ"ל The Time, אורי וינהבר, "מדובר בהשקעה אסטרטגית עבור The Time, שכן היא מצרפת לחברה שותף המכיר את עולם הניו-מדיה ושחושף אותה ואת חברות הפורטפוליו שלה לסוכנות הפרסום הגדולה בעולם ומכאן ללקוחות ולגופי המדיה המובילים בעולם". שילוח הוסיף כי "ההשקעה בחברת The Time על-ידי מקאן העולמית מבטאת את השותפות ארוכת הטווח ביני לבין מקאן אריקסון באמצעות קבוצת הפרסום המובילה בישראל ועתה גם באמצעות The Time".

חברת The Time הוקמה ביולי 2009 והושקעו בה 12 מיליון דולר. החברה השקיעה בכ-25 חברות, בעיקר השקעות Seed (שלב ראשוני) בסכומים של מאות אלפי דולרים לחברה. המטרה היא להשקיע לאורך שנים בודדות וליהנות ממכירת חברות או חלוקת דיבידנדים מחברות רווחיות בהיקפים של עד 5 מיליון דולר בשנה.