הטיפ היומי: מג'יק קפצה בכ-21% השנה; מה הלאה?

בני דקל מבנק אגוד: מניית מג'יק תעלה בכ-21% ל-28.6 שקל; החברה ממוצבת היטב כדי ליהנות מהביקוש הגובר לפתרונות בטכנולוגיית "ענן" ולאפליקציות לסמארטפונים

מג'יק תעשיות תוכנה (Magic Software Enterprises, סימול: MGIC) הינה ספקית מובילה של פתרונות אינטגרציה ופלטפורמת פיתוח יישומים חדשנית, הפועלת מעל ל-25 שנה. החברה מתמחה בהטמעת טכנולוגיות חדשניות ומתמקדת בצרכי הלקוח, והיא מציעה ללקוחותיה שני פתרונות דגל: uniPaaS ו-iBOLT. למוצרים אלה יתרונות ברורים באספקטים של זמן - כשפיתוח האפליקציה המבוקשת דורש פחות זמן, ומשאבים - עם חיסכון בעלויות פיתוח ואפשרות לביצוע אינטגרציה בין תוכנות ומערכות שונות בארגון.

בשנת 2011 צמחו הכנסות החברה בכ-28% בהשוואה לשנה קודמת, לסך של כ-113.3 מיליון דולר, וזאת לאחר שבשנת 2010 הציגו הכנסות החברה צמיחה של 60%.

צמיחת החברה מונעת על ידי מספר גורמים: ראשית, השוק בו פועלת החברה צפוי לצמוח בשיעור של כ-6% בשנה. החברה הייתה בין הראשונים שהחלו לספק פתרונות גם לשני סגמנטים המובילים את צמיחת השוק - טכנולוגיית "ענן" ואפליקציות לסמארטפונים, ולכן אנו מעריכים כי מג'יק צפויה לצמוח מעל לשיעור צמיחת השוק. שנית, החברה פועלת לרכישת חברות על מנת להרחיב את בסיס לקוחותיה וכדי לספק פתרונות משלימים למוצריה. למרות ההשפעות השליליות שיש למשבר הכלכלי העולמי על המשך צמיחת החברה, אנו מעריכים כי בשנת 2012 היא תציג צמיחה של כ-17%.

כמו כן, מג'יק נהנית ממודל עסקי מנצח: הכנסות ממכירת רישיונות תוכנה, קבלת הכנסות שוטפות מתחזוקה ותמיכה טכנית, וכן מייעוץ ומתן פתרונות פיתוח. בנוסף, היא מרכזת מאמצים להקטין את תלותה במכירת רישיונות באמצעות הרחבת שירותי הייעוץ, אשר תלויים פחות בתנאי השוק המשתנים. זאת, תוך שהיא נהנית ממזומן בקופה בהיקף של כ-32 מיליון דולר (וללא חוב) ומייצרת תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת.

אנו ממליצים על מניית מג'יק ב"קנייה" במחיר יעד של 28.6 שקל (כ-7.6 דולר)- גבוה בכ-21% ממחיר המניה הנוכחי. להערכתנו, החברה ממוצבת היטב כדי ליהנות מהביקוש הגובר לפתרונות בטכנולוגיית "ענן" ולאפליקציות לסמארטפונים, ואנו מאמינים כי המניה מהווה הזדמנות השקעה באחת מחברות האינטגרציה ופיתוח היישומים המצויות בצמיחה. הערכתנו את החברה משקפת מכפיל של 14.5 לתוצאות 2012.

* נכתב ע"י בני דקל, מחלקת ברוקראז' בבנק אגוד