מניית היום: מזנקת 6% לאחר השקעה של מיליוני שקלים

אינסוליין הודיעה כי קרן ההשקעות פונטיפקס תשקיע בחברה מיליוני שקלים כנגד הקצאת מניות וכתבי אופציה של החברה ■ לאחר ההשקעה, תחזיק פונטיפקס בכ-12% ממניות אינסוליין

חברת אינסוליין מזנקת היום (ב') במסחר בבורסת ת"א, לאחר שהודיעה כי קרן ההשקעות פונטיפקס תשקיע בחברה כ-5.6 מיליון שקל, כנגד הקצאת מניות וכתבי אופציה של החברה.

לאחר ההשקעה תחזיק קרן פונטיפקס 12% ממניות אינסוליין, ותזכה למנות דירקטור בחברה. המניות שתקבל הקרן בתמורה להשקעתה יהיו חסומות לתקופה של שנתיים.

קרן פונטיפקס היא קרן המתמחה בהשקעות בתחום הפארמה והמכשור הרפואי. מהקרן נמסר כי ההשקעה באינסוליין מגיעה "לאור הטכנולוגיה פורצת הדרך של החברה, החדשנות של המוצרים והפוטנציאל הכלכלי בשיווק פתרונות למחלת הסוכרת המוגדרת כמגפה של המאה ה-21".

כזכור, לפני כחודש השלימה אינסוליין בהצלחה גיוס של כ-5.2 מיליון שקל במניות וסכום עתידי דומה במידה והאופציות שהוקצו במסגרת הצעת הזכויות ימומשו. שיעור ההשתתפות בהנפקה עמד על כ-96.45%.

לדברי אילן כהן, יו"ר דירקטוריון אינסוליין: "אני גאה על הבעת אמון חשובה ואסטרטגית זו מצד קרן פונטיפקס שהיא גוף ההשקעות המוסדי מהמובילים בישראל בתחום מדעי החיים. פונטיפקס תצטרף לחברה גם כבעלת מניות וגם כשותפה בדירקטוריון אינסוליין, וביחד עם הנהלת החברה תתרום בהמשך הובלת החברה קדימה".