מלון ממילא - בין 35 אתרי הספא של Condé Nast Traveler

אקאשה" - המתחם ההוליסטי הכולל ספא וחדר כושר במלון ממילא בירושלים, נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים ביותר לשנת 2012 של המגזין היוקרתי ה-Condé Nast Traveler

"אקאשה" - המתחם ההוליסטי הכולל ספא וחדר כושר במלון ממילא בירושלים, נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים ביותר לשנת 2012 של המגזין היוקרתי ה-Condé Nast Traveler, המהדורה האמריקאית.

הספא של מלון ממילא שוכן במתחם ההוליסטי "אקאשה" המשתרע על פני 1000 מ"ר וכולל, פרט לספא, גם חדר כושר, בר אורגני ומרכז פילאטיס ויוגה.

פירוש השם "אקאשה" הינו המרחב שבו נפגשים ארבעת האלמנטים של הטבע המאפשרים חיים. ב"אקאשה", אלמנט האש מיוצג על ידי חדר הכושר, המים מיוצגים על ידי הספא, האוויר מיוצג על ידי מרכז הפילאטיס ויוגה והאדמה מיוצגת על ידי הבר האורגני.

הספא, המעוצב בגווני כחול מרגיעים ומטהרים, כולל 5 חדרי טיפולים (כולל חדר טיפולים זוגי), חמאם ציבורי ופרטי ובריכת "וואטסו" לטיפולים הידרותרפיים עם רמקולים תת-מימיים המאפשרים טיפולי דמיון מודרך במים, והינו פתוח הן לאורחי המלון והן ללקוחות חיצוניים.

לדברי אלי מאור, מנכ"ל מלון ממילא: "מטרתנו הייתה להקים בירושלים מלון ספא ולייף סטייל מודרני ברמה עולמית אשר ימשוך אליו קהל מקומי ועולמי של מטיילים מתמידים. מלון ממילא הוא מעין חלון דרכו האורחים יכולים לראות ולחוש את ירושלים בשיאה. ההוקרה הנפלאה ממגזין ה-Condé Nast Traveler מדרבנת אותנו להמשיך בעשייה מעוררת השראה זו. הכניסה לרשימת אתרי הספא הטובים ביותר של ה-Condé Nast, היא צעד מרגש בקידום המחויבות של המלון לחשיפת ירושלים לקהל רחב יותר ובמתן חווית אירוח חדשנית והוליסטית בישראל".

מלון ממילא, נמצא בלב העיר ירושלים לצד שדרת הקניות והבילוי אלרוב שדרות ממילא, הצופה אל הנופים המרהיבים של חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ושער יפו. מלון ממילא הוא ליבם הפועם של המורשת התרבותית העשירה של ירושלים וחיי העיר הסואנים.

האדריכל משה ספדי תכנן את המלון בשיתוף עם מעצב העל, פיירו ליסוני, אשר עיצב את המלון בעיצוב עכשווי מרשים, המשלב מוסיקה, תאורה ועיצוב פנים חדשני, היוצרים אווירה ייחודית ואקסקלוסיבית במלון.