שחקני "הומלנד", הגירסה האמריקנית של "חטופים", מגיעים לישראל

זאת לרגל תחילת צילומי העונה השנייה ■ לרגל הגעתם תערוך קשת אירוע מיוחד שנושאו "תור הזהב של סדרות הדרמה", בהשתתפות בכירי FOX ורשת Showtime

שחקני "הומלנד", הגירסה האמריקנית של הסדרה "חטופים", יגיעו לישראל יחד עם בכירי אולפני FOX ורשת Showtime, זאת לרגל תחילת צילומי העונה השנייה של הסדרה האמריקנית שתצולם בישראל במהלך מאי. הצילומים יתקיימו במספר לוקיישנים ברחבי הארץ במשך כ-10 ימים.

לרגל הגעתם תערוך קשת אירוע מיוחד שנושאו "תור הזהב של סדרות הדרמה בטלוויזיה", בהשתתפות הבכירים. במסגרת יום העיון יתארחו מפיק הסדרה, הווארד גורדון; נשיא FOX, ברט סולקי; נשיא חטיבת הבידור ב-Showtime, דיוויד נבינס; סגן נשיא בכיר ב-Showtime, גארי לוין; חבר דירקטוריון וראש מחלקת טלוויזיה ב-WME, ריק רוזן; מנכ"ל קשת, אבי ניר; וגידי רף, יוצר, תסריטאי ובמאי "חטופים".

בנוסף, קשת תערוך הקרנה חגיגית לקראת שידור העונה השנייה של "חטופים" בישראל, בנוכחות שחקני הסדרה: קלייר דיינס, מנדי פטנקין, דייוויד נגהבן, אנשי הפקה ובכירי Showtime ו-FOX.

העונה הראשונה של "הומלנד", הגירסה האמריקנית של "חטופים", זכתה בשורת פרסים חשובים, ובראשם פרס גלובוס הזהב לסדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס פיבודי על הצטיינות בשידורי טלוויזיה ועוד.

קשת וגידי רף מכרו את "חטופים" לאולפני FOX ב-2010. במקביל לכתיבת העונה השנייה של "חטופים" היה רף שותף לכתיבת הגירסה האמריקנית יחד עם הווארד גורדון ואלכס גנזה, מפיקי הסדרה "24".

"הומלנד" הושקה בארה"ב באוקטובר האחרון ברשת הכבלים Showtime. אבי ניר, מנכ"ל קשת, ורן תלם, סמנכ"ל התוכניות בקשת, הם גם המפיקים האחראיים (executive producers) של הסדרה, לצד רף, גנזה וגורדון.