מפיקת "כוכב נולד": "אצלנו אין סיפורי מסכנות ומסכנים"

טמירה ירדני: "ז'אנר המסכנים בריאליטי מיצה עצמו. כשבא אליי מישהו לאודישן ואומר שלאימא שלו יש סרטן, אני עונה לו 'שתהיה בריאה, אבל אין לזה קשר לשירה'" ■ צביקה הדר: "'The Voice' עשויה היטב, אבל אין בינינו תחרות"

"מאז העונות השלישית והרביעית של 'כוכב נולד', שמנו לב שיש עיתון אחד שהפסיק לסקר את התוכנית באופן אובייקטיבי וכבר קבע כי 'אין יותר כוכבים בתוכנית'" - כך אמר היום (ג') מנחה "כוכב נולד", צביקה הדר, ברמזו על "ידיעות אחרונות". הדר הוסיף כי הדברים נובעים מכל מיני אינטרסים כלכליים של העיתון.

את הדברים אמר הדר במסגרת יום עיון שנערך בבית-הספר לתקשורת במכללה האקדמית נתניה, תחת הכותרת "סוד הקסם של תוכנית הריאליטי 'כוכב נולד'".

הדר הוסיף כי "בגלל עולם הריאליטי, אנשים באים אלינו עם סיפורים שאימא שלהם גמדה, ולהם חסר אשך, והם בטוחים שזה יכניס אותם לעונה. בעולם של 'כוכב נולד', סביר להניח שהאיש בלי אשך לא ימצא את עצמו בתוכנית".

מפיקת התוכנית, טמירה ירדני, אמרה כי "אין אצלנו סיפורי מסכנות ומסכנים. הז'אנר של אנשים שמציגים את עצמם כמסכנים כבר מיצה את עצמו. כשבא אליי מישהו לאודישן ואומר שלאימא שלו יש סרטן, אני עונה לו 'שתהיה בריאה, אבל אין לזה קשר לשירה'. סיפורים כאלה יש ב-'The Voice' ולא אצלנו".

בהקשר זה הוסיף הדר כי "'The Voice' עשויה היטב, אבל אין בינינו תחרות, אנחנו לא משדרים מולם. אם הם היו עולים מולנו בערוץ 10 אז הייתי מאוד לחוץ, אבל הם לא".

ירדני הוסיפה כי "'The Voice' זה פורמט מעולה עד האמצע. ככה זה בכל העולם, אבל אחרי האמצע הוא כבר פחות טוב".

מרשת נמסר בתגובה: "'The Voice' מחפשת אחר הקולות הטובים בישראל ולא אחר כוכבים, ולכן אין מקור להשוואה בינה לבין תוכנית כישרונות כזו או אחרת. ההצלחה האדירה של 'The Voice' בעונתה הראשונה מלמדת יותר מכל שאין לה אח ורע, גם לא בכל הקשור לנתוני הרייטינג, שכן הרייטינג העונתי שלה גבוה מכל עונותיה של 'כוכב נולד'".