כדורסל גרמני? יש דבר כזה

ליגת הכדורסל הגרמנית היא השנייה הכי פופולרית באירופה מבחינת כמויות צופים, אחרי הליגה הספרדית, עם 4,322 אוהדים בממוצע למשחק

במסדרונות היורוליג מתחילים לאט לאט לעכל את המשמעות הכלכלית של שילוב הכדורסל הגרמני ביבשת. מלבד אירוח הפיינל פור בברלין ב-2009, העונה היו קרובות שתי נציגות גרמניות להיכלל במפעל, כאשר מלבד האלופה הגרמנית במברג שקיבלה כרטיס לעונת 2011/12, קיבל אלבה ברלין צ'אנס להיכנס דרך המוקדמות שם נעצרה בשלב השני.

למרות שהליגה הגרמנית לא נחשבת לסחורה חמה במיוחד באירופה, בכל הקשור לאהדת כדורסל במגרשים, הליגה הגרמנית (BBL) היא השנייה הכי פופולרית ביבשת. מנתונים שמפרסמת מינהלת הליגה בגרמניה עולה שכמות הצופים בעונה הסדירה עמדה על 1,322,605 אוהדים. מדובר בממוצע של 4,322 צופים למשחק, הנתון השני הכי גבוה באירופה אחרי הליגה הספרדית. ממוצע הקהל בגרמניה זינק העונה ב-13.3%.

הנתון היותר מעניין שייך לקבוצת הדגל הגרמנית, אלבה ברלין. סגנית האלופה הביאה העונה בממוצע 10,971 צופים למשחק ליגה - יותר מכל קבוצה אחרת באירופה. במברג מדורגת שנייה עם 6,796 צופים בממוצע, ובאיירן מינכן שעלתה העונה מליגת המשנה מדורגת שלישית עם 6,149 צופים בממוצע.