רשות השידור יוצאת בקמפיין מיתוג ב-4 מיליון שקל

למרות המשבר הכלכלי של הרשות הוחלט לצאת לקמפיין, אשר בבסיסו עומדים העקרונות של "שידור ציבורי, מוביל, נבדל ומשפיע, עם דגש על תוכן איכותי"

רשות השידור תצא לקמפיין שיווקי אסטרטגי שימתג אותה מחדש. עלות הקמפיין שיתקיים באמצעות לשכת הפרסום הממשלתי תהיה 4 מיליון שקל.

ל"גלובס" נודע כי ההחלטה על כך התקבלה בוועד המנהל של רשות השידור בראשותו של אמיר גילת, והנהלת הרשות הונחתה להכין תוכנית עבודה בנושא.

למרות המשבר הכלכלי של הרשות הוחלט לצאת לקמפיין, אשר יבוא על חשבון תקציב הרשות. הקמפיין יוצא לדרך בימים בהם נראה כי הרפורמה ממשיכה להתרחק בעוד כמה חודשים לפחות ועשויה לא להתקיים לפני הבחירות הצפויות.

על-פי החלטת הוועד המנהל, בבסיס הקמפיין עומדים העקרונות של "שידור ציבורי, מוביל, נבדל ומשפיע, עם דגש על תוכן איכותי".

הרשות תעלה לוח שידורים חדש החל מה-6 במאי, וזה יכלול את הקדמת "מבט" עם ינון מגל ומרב מילר ותוכנית חדשה של גאולה אבן מיד אחר-כך. כמו כן, יחד הפריים-טיים של הערוץ בשעה 21:00 בערב, כדוגמת הערוצים המסחריים עם רצועה קבועה שתיקרא "רצועה ישראלית". כמו כן תמותג רצועת השידור המחזורי הנוסטלגי של הלילה, כרצועת "מנהרת הזמן".

ברשות השידור אישרו את הדברים.