כיל ממשיכה להרחיב את פעילות הייצור שלה בארה"ב

הודיעה היום כי חברת Everris Americas השייכת לקבוצה, רכשה את מתקן הייצור של חברת X-Calibur Plant Health ■ בחברה מציינים כי הרכישה סוללת את הדרך בפני Everris להגדיל את כושר הייצור שלה ובעיקר לייצר בעתיד מוצרים חדשים

כיל מודיעה היום (ד') כי חברת Everris Americas השייכת לקבוצה, מרחיבה את פעילותה בארה"ב ורכשה את מתקן הייצור והציוד של חברת X-Calibur Plant Health Company מסאמרוויל, דרום קרוליינה, כולל קו ייצור לציפוי דשנים בשחרור מושהה.

בחברה מציינים כי הרכישה סוללת את הדרך בפני Everris להגדיל את כושר הייצור שלה ובעיקר לייצר בעתיד מוצרים חדשים שמפותחים בשנים האחרונות במרכז המו"פ של Everris בהולנד, לרבות דשנים מיוחדים בשחרור מבוקר ובשחרור מושהה.

כיל מזהה בשוק הדשנים המיוחדים תחום בעל פוטנציאל צמיחה גבוה במיוחד והיא פועלת לאחרונה במסגרת אסטרטגיה של רכישות והתרחבות בשווקים הבינ"ל בתחום זה. בנוסף לרכישת חלקה של SQM (חברת דשנים צ'יליאנית) בNUTRISI Holdings, כיל רכשה בשנה שעברה אתFuentes Fertilizantes - החברה המובילה בספרד בייצור והפצה של דשנים נוזליים, מסיסים, תרכובות דישון NPK ודשנים קונבנציונליים; וכן את -Everris (בשמה הקודם Scotts Global Pro.) חברה רב לאומית, שעיקר פעילותה בייצור ומכירת דשנים מיוחדים בשחרור מבוקר ואיטי ודשנים מסיסים כמוצרי עילית.

"Everris מחויבת לפיתוח דשנים בעלי יעילות גבוהה המסייעים לחקלאים לשפר את התפוקה והרווחיות. רכישת הציוד של X-Calibur מקדמת אותנו לקראת ייצור פתרונות חדשניים הממחישים מחויבות זו", אמר פרד בוש, מנכ"ל Everris.