עובדי תדיראן פרצו ללשכת המנכ"ל ופוצצו ישיבת הנהלה

העובדים, כך לפי הודעה מטעמם, איבדו את הסבלנות על רקע הקשחה, לטענתם, של עמדת ההנהלה כלפי העובדים ■ השביתה בחברה מקבוצת אלביט מערכות נכנסת לשבוע השני

נמשך הסכסוך בין עובדי תדיראן לבין הנהלת החברה בנוגע להסכם הקיבוצי בחברה. כ-1,350 עובדי תדיראן מערכות ואלישרא מקבוצת אלביט שובתים ללא הגבלת זמן כבר יותר משבוע והשביתה נכנסת לשבוע השני.

בישיבת שנערכה היום (א'), חל פיצוץ בין הנהלת תדיראן לעובדים, ולאחר "מצור" על דלתות לשכת המנכ"ל, העובדים פרצו לישיבת ההנהלה ופוצצו אותה. העובדים, כך לפי הודעה מטעמם, איבדו את הסבלנות על רקע הקשחה, לטענתם, של עמדת ההנהלה כלפי העובדים. במשך כשעה ארוכה התבצרו מנכ"ל אלישרא איציק גת וחברי הנהלת החברה בלשכתו של גת, כשהעובדים, כאמור, צרים על הדלתות שננעלו מבפנים. לאחר שפוצצה הישיבה, המנכ"ל גת עזב את שטח החברה.

העובדים מקבוצת אלישרא טוענים כי מנכ"ל החברה חזר בו מההסכמות שהושגו בין ההנהלה, ההסתדרות וועד העובדים, בנוגע להסכם הקיבוצי אשר לא חודש משנת 2010. העובדים מסרו כי אם לא תהיה התערבות מיידית של יו"ר אלביט מערכות, מיקי פדרמן, או נשיא אלביט, יוסי אקרמן, הם יחריפו את צעדיהם.

לפני כשבועיים הגיעו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, וועד העובדים להסכמות עם ההנהלה בנוגע להסכם הקיבוצי, ואח"כ ההנהלה הודיעה לעובדים כי היא חוזרת בה מההסכמות שהושגו, כך לטענת ועד העובדים.