פרס של 32 מיליון דולר, רגע לפני שנכנסים לכלא

זה סכום המינימום שירוויח פלויד מייוודר מקרב האגרוף שבו ניצח את מיגל קוטו ■ בחודש הבא ייכנס מייוודר לכלא וירצה שלושה חודשי מאסר בגין הכאת אשתו

32 מיליון דולר. זה הסכום ההתחלתי שצפוי להכניס המתאגרף האמריקני פלויד מייוודר מהקרב שערך היום (א') לפנות בוקר מול מיגל קוטו מקוסטה ריקה, במלון MGM בלאס וגאס, נבאדה.

מייוודר, 35, ניצח בקרב בהחלטת שופטים, ובכך גזל מקוטו את תואר אליפות העולם במשקל קל-בינוני של התאחדות WBA. הניצחון העלה את מאזן הקריירה שלו ל-43 ניצחונות ו-0 הפסדים.

הסכום שהובטח למייוודר, עוד לפני הקרב, הוא הגבוה ביותר מאז 1997, אז הובטחו למייק טייסון 30 מיליון דולר לפני הקרב שלו מול איוונדר הוליפילד. קוטו הסתפק ב-8 מיליון דולר מובטחים מראש. מייוודר וקוטו צפויים לקבל בנוסף נתח מהכנסות הצפייה בתשלום (Pay Per View) של הקרב.

הקרב באולם MGM, שנערך לעיני 16,047 צופים, התקיים לאחר שמייוודר קיבל היתר מיוחד מהרשויות, שהסכימו לדחות את תחילת עונש המאסר שלו. מייוודר ייכנס לכלא ב-1 ביוני ויתחיל לרצות מאסר של שלושה חודשים, אחרי שהודה במסגרת עסקת טיעון כי הכה את אשתו.

לפי הערכות, הקרב שנערך הלילה צפוי לשבור שיאי צפייה בתשלום בארה"ב. מייוודר מחזיק בשיא הנוכחי, כשהקרב שלו מול אוסקר דה לה הויה נרכש לצפייה ב-2007 על-ידי 2.4 מיליון בתי אב בארצות הברית.