לקראת דוח טבע השבוע: "חשש מהכרעה שלילית לקופקסון"

בכלל פיננסים ממליצים על "מניית העם" ב"תשואת שוק" עם מחיר יעד של 46 דולר - פרמיה של 3% על המחיר הנוכחי בשוק

לקראת דוחות טבע לרבעון הראשון של שנת 2012 שיתפרסמו מחרתיים (ד'), צופים בכלל פיננסים כי החברה תציג הכנסות רבעוניות של 5.5 מיליארד דולר ורווח נקי של 1.46 דולר למניה - מעל התחזיות בשוק, "בעקבות רצף הצלחות שלהערכתנו אינן כלולות בתחזיות החברה".

בבית ההשקעות נותרים בהמלצת "תשואת שוק" על המניה, ומעלה את מחיר היעד ל-46 דולר - מחיר המשקף פרמיה של 3% על מחירה כיום בוול סטריט.

בנוסף, מעלים בבית ההשקעות את תחזית הרווח השנתית לטבע לכ-5.68 דולר למניה, בטווח העליון של תחזיות החברה. מנגד, מציינים בכלל פיננסים כי "למרות ההתפתחויות המעודדות, החשש מהכרעה שלילית בנוגע לקופקסון גנרי וסימני השאלה סביב צבר התרופות הממותגות ממשיכים להוות משקולת על מניות טבע".

"הכרעת ביהמ"ש וחששות מהאטה לאחר 2013 מעיבות על טבע", מסכמים בכלל פיננסים. "לאור השחיקה הצפויה בקופקסון ובגנריקה בארה"ב לאחר 2012, אנו מדגישים את סימני השאלה סביב מקורות צמיחה חלופיים (בעיקר צבר תרופות אינובטיבי). אנו ממתינים לראות את רמת האפקטיביות של הגילניה לאחר הנחיות חדשות של ה-EMA/FDA, וכמו כן להודעה חשובה מה-FDA באשר להחלטה האם תאיץ את בחינת BG-12 לאחר הנתונים החיוביים מניסויי שלב שלוש".