מניית היום: מזנקת 5% לאחר שפרסמה דוחות כספיים

חברת אודיוקודס עולה היום במהלך המסחר בבורסת ת"א יותר מ-5%, על רקע פרסום דוחותיה לרבעון הראשון ■ ההכנסות הסתכמו בכ-32.3 מיליון דולר

חברת אודיוקודס עולה היום (ג') במהלך המסחר בבורסת ת"א יותר מ-5%, על רקע פרסום דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2012. החברה דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות לרבעון, לפיהן ההכנסות הסתכמו ב-32.3 מיליון דולר לתקופה.

ההפסד הנקי במונחי non-GAAP הסתכם ב-827 אלף דולר, עקב ירידה בהכנסות מפעילויות עסקיות מסורתיות, אשר החברה מאמינה כי יהפכו למשמעותיות פחות במחצית השניה של 2012. עם זאת, ציינו באודיוקודס כי החברה חוותה ביקוש מתמשך ויציב בתחום הרשתות, המהווה כ-80% מפעילותה העסקית, וכי תמהיל המוצרים החיובי תרם לשולי ברוטו חזקים במהלך הרבעון.

עוד דיווחה החברה על רווח של 623 אלף דולר מפעילויות תפעוליות, והיקף המזומן ושווי המזומנים, הפקדונות לטווח קצר וניירות הערך של החברה הסתכם ב-70.3 מיליון דולר.

שבתאי אדלרסברג, יו"ר הדירקטוריון, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס, אמר: "במבט על שוקי הפעילות שלנו, אנו ממשיכים לראות הזדמנויות יפות בתחומי התקשורת האחודה, מרכזי השירות ותקשורת ה-IP".

"במהלך הרבעון הראשון של 2012 המשכנו בהשקת מוצרים ושירותים חדשניים, המיועדים לפלחי שוק ה-VoIP הצומחים במהירות הרבה ביותר, כמו תחום ה-E-SBC, בו יש לאודיוקודס קצב התקדמות מצוין, ואף דורגה לאחרונה בין שלוש הספקיות המובילות באנליזה של חברה עצמאית מובילה", הוסיף.