מניית היום: מזנקת ב-25% לאחר חתימה על הסכם ייצור

די מדיקל מזנקת לאחר שהחברות הבנות שלה, חתמו על הסכם ייצור עם חברת TWOBIENS LTD מדרום קוריאה ■ ההסכם הינו לשיווק והפצה של סט האינפוזיה של די מדיקל, ל-3 שנים

מניית די מדיקל מזנקת היום (ב') לאחר שהודיעה, כי החברות הבנות שלה, ספרינג הלת' סולושנס וספרינג-סט הלת' סולשנס, חתמו על הסכם ייצור OEM עם חברת TWOBIENS LTD מדרום קוריאה - לשיווק והפצה של סטי האינפוזיה שלה.

החברה המדוברת הינה ספק מוביל של מוצרים לטיפול בסוכרת ולהולכת תרופות. ההסכם הוא להפצה עולמית של סט האינפוזיה Spring Universal, תחת מותג פרטי של TWOBIENS מדרום קוריאה, לתקופה של 3 שנים.

עוד כולל ההסכם בתוכו יעדי מכירות שנתיים וכמויות מינימום המסתכמות לסך מוערך של 5 מליון דולר. TWOBIENS תישא בכל העלויות וההוצאות הכרוכות במימוש ההסכם. די מדיקל והחברות הבנות ימשיכו לשמור על כל זכויותיהן הקנייניות ועל הקניין הרוחני שלהן.

אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל, אמר בהמשך להודעה כי "במקביל לניהול המתמשך של הרה- ארגון האסטרטגי עליו הודענו במרץ 2012, אנו פועלים להשיג הסכמי OEM והזדמנויות למכירה בהיקפים גדולים כמו שיתוף הפעולה החדש והמלהיב עם TWOBIENS:.

"שיתוף הפעולה הזה צפוי להגדיל את הנגישות לטכנולוגיה החדשנית שלנו ליותר אנשים עם סוכרת. במקביל, אנחנו ממשיכים לחתור למתן רישיונות שימוש נוספים לטכנולוגיה שלנו ולהזדמנויות אחרות שמטרתן למקסם את הערך לבעלי המניות של החברה".