הוט משיבה מלחמה: חבילת "הכול כלול" ב-89 שקל לחודש

(עדכון) - הוט מובייל מגיבה להכרזה של גולן טלקום, שמציעה סלולר ללא הגבלה ב-99 שקל לחודש ■ מציעה גם חבילה "קלה" של 10 אגורות לדקת שיחה ו-SMS

חברת הוט מובייל (HOT Mobile של מירס) השיקה היום (ב') את הרשת החדשה שלה, שעות ספורות לאחר שהודיעה גולן טלקום על השקת הרשת שלה. לפי הערכות, שתי החברות ידעו זו על ההשקה של זו, והוט מובייל העדיפה לפרסם את חבילת התקשורת שהיא מציעה אחרי שתיוודע ההצעה של גולן טלקום.

הוט מובייל יוצאת לשוק במודל תמחור פשוט וברור: היא מציעה שתי תוכניות בלבד - האחת, ב-89 שקל בחודש, מציעה שיחות, מסרונים והודעות מולטי-מדיה (MMS) ללא הגבלה, וכן גלישה בסלולר ללא הגבלה. מהירות הגלישה תואט אחרי צריכה של 3 ג'יגה, אך לקוח ממוצע צורך הרבה פחות מכך.

התוכנית הנוספת מיועדת למשתמשים "קלים", במתכונת "לא דיברת - לא שילמת" וללא תשלום חודשי קבוע. המשתמשים ישלמו 10 אגורות לדקת שיחה או למסרון ו-10 אגורות למגה. מדובר במחיר הנמוך ביותר לדקה בישראל.

סים עם שליח

לקוחות הוט מובייל יוכלו לרכוש את כרטיסי הסים לסלולר באמצעות אתר אינטרנט ייעודי. שליח מטעם החברה יגיע ללקוח עם הסים החדש, יעתיק למענו את הזיכרונות, אם יהיה צורך בכך, ויפעיל את המכשיר. השירות הזה יינתן בחינם. בדומה לגולן טלקום, באתר יהיה ניתן להירשם לתוכניות, להזמין שירותים, לצפות בחשבון ועוד.

החברה תפתח גם מוקד שירות לקוחות ותיעזר בנקודות המכירה שיש להוט ולמירס ברחבי הארץ מיום רביעי.

הרשת החדשה של הוט מובייל נבנתה מלכתחילה כך שתוכל להציע מהירויות של 42 מגה-ביט בשנייה, בדומה לרשת פלאפון שבה היא משתמשת. היעד של החברה הוא להגיע לפריסה של כ-1,000 אתרים עד סוף השנה, ושכל אתר יוכל להציע מהירות כזאת.

בשונה מההצעה של גולן טלקום, הוט מובייל לא מציע שירות שיחות לחו"ל ללא הגבלה. החברה קבעה יעד פשוט, שלפיו כל דקת שיחה או מסרון מארה"ב ומאירופה לישראל יעלו שקל בלבד. במודל הזה לא נדרשת התחייבות מצד הלקוח, והוא לא יחויב ברכישת חבילת שימוש כלשהי.

מכשיר במחיר מלא

הוט מובייל תשווק טלפונים סלולריים בדומה למתחרותיה הוותיקות, והאייפון יושק בהמשך, לאחר שיסתיימו המגעים עם חברת אפל. החברה מוותרת בשלב זה על מכירה של טאבלטים וכן על תוכניות חיוב-זיכוי, שממילא מתבטלות. מי שירצה לרכוש מכשיר דרך החברה, ישלם עליו בנפרד במחיר מלא, ללא זיכוי בחשבון החודשי.

סטלה הנדלר, יו"ר קבוצת הוט, אמרה היום: "קבוצת הוט נכנסת לשוק הסלולר בתוך השקעה בהקמת רשת סלולרית חדשה מהמתקדמות בישראל. אנו נמצאים בתנופה של השקעות הן בתחום הנייד והן בתחום הנייח, עם פריסה מואצת של רשת הסיבים האופטיים עד לבית הלקוח. רק השקעה בתשתיות טכנולוגיות חדשות תביא בשורה לציבור הצרכנים גם בטווח הארוך".

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת הוט, הוסיף כי "היום עושה קבוצת הוט צעד חשוב בהרחבת מגוון שירותי התקשורת ללקוח, עם הצטרפות תחום הסלולר לעסקי הליבה של הקבוצה. כנהוג בקבוצה, אנו נביא גם לשוק הסלולר בשורה צרכנית של פשטות, הוגנות ושקיפות".

חבילות הסללור החדשות
 חבילות הסללור החדשות