מנכ"ל הוט מובייל: "התחרות האמיתית בסלולר מתחילה"

בראיון מיוחד ל"גלובס" מצהיר מנכ"ל הוט מובייל, יעקב נדבורני: "ההצעה שלנו היא הכי נכונה ומדויקת לצרכן הישראלי" ■ "שוק הסלולר ישתנה דרמטית"

שעתיים אחרי ההשקה הדרמטית של גולן טלקום, שיגרה היום (ב') קבוצת הוט הודעה לבורסה והכריזה על השקת הפעילות הסלולרית של הוט מובייל. העיתוי לא היה מקרי, שכן סביר להניח שהחברה חיכתה כדי לראות מה תציע גולן טלקום כדי להגיב.

בראיון מיוחד ל"גלובס" מספר מנכ"ל הוט מובייל, יעקב נדבורני, שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים, כי לא היו הפתעות לגבי מועד ההשקה.

- האם במקור תכננתם להשיק היום את הרשת, או שבעקבות האירועים האחרונים בשוק החלטתם להקדים ולהגיב למהלך של גולן ושל אלון סלולר אתמול?

"מראש, ההשקה הייתה מתוכננת להיום. לא בכדי גם אנחנו וגם המתחרים עלו היום. ידענו פחות או יותר מתי המתחרים אמורים להציג את ההצעות שלהם, וזה לא הפתיע אותנו".

- ההצעה שלכם, 89 שקל ללא הגבלה, היא תגובה להצעה של 99 שקל שהציעו המתחרים או שזה מה שתכננתם מההתחלה?

"זה בדיוק מה שהתכוונו להציע מההתחלה. למעשה חיפשנו הצעה שהיא הכי נכונה, הכי מדויקת לצרכן הישראלי. הצעה שמחד היא מאוד פשוטה, שקופה, ברורה, בלי שום הפתעות ובלי שום יכולת לסטות ממנה, ומאידך, היא מאוד מאוד משתלמת. ניתחנו וניטרלנו את כל הסוגיות שמטרידות את הצרכן הסלולרי בישראל, ואני חושב שפיצחנו את רובן".

"אין אותיות קטנות"

- לקוח שמצטרף לשירותים של הוט מובייל צפוי לקבל איזו הטבה במסגרת הקבוצה, או שהפעילות הסלולרית נשארת נפרדת?

"אני מנכ"ל הוט מובייל, והצענו הצעות שרלוונטיות אך ורק להוט מובייל. מדובר בהצעות הכי טובות שיש היום בשוק התקשורת בישראל, והן נטו הצעות סלולריות של הוט מובייל".

- יש סיכוי שבהמשך נראה שיתוף-פעולה ברמת הקבוצה?

"אני לא הכתובת לשאלות לגבי הקבוצה".

- יש אותיות קטנות בחבילה שלכם?

"אין שום אותיות קטנות. זה מהות העניין, זה השינוי הדרמטי. מעבר למחיר שהוא מאוד מאוד משתלם ואטרקטיבי, אני חושב שהבשורה הגדולה, השינוי האמיתי והדרמטי שאנחנו עושים היום בשוק הסלולר, זה שאין תוכניות של חיוב-זיכוי על מכשירים. מכשירים זה בנפרד לגמרי: אם הלקוח רוצה, הוא רוכש מאתנו מכשיר. אם הוא לא רוצה - הוא רוכש מאחרים או מביא את המכשיר האישי שלו. זה כל הרעיון.

"זו באמת חבילה מותאמת ומדויקת. שתי החבילות שלנו - גם החבילה ללא הגבלה וגם החבילה למשתמשים קלים של 10 אגורות בלבד לדקת שיחה ולהודעות SMS - הן בלי דמי שימוש וללא אותיות קטנות".

- באיזה שלב אתם עם הקמת הרשת?

"הרשת הוקמה במהלך השנה האחרונה בהשקעה של מאות מיליוני שקלים על-ידי נוקיה-סימנס. מדובר ברשת מעולה, סופר-מתקדמת, מהמתקדמות בעולם היום. כבר מספר חודשים אנחנו עושים עליה ניסוי משתמשים, והיא נותנת ביצועים מעולים בכל הפרמטרים, וכמובן גם במהירות הגלישה בקצב של 42 מגה אמיתי".

- המתחרות הצהירו שהן רוצות להשיג נתח שוק של מאות אלפי לקוחות בתוך 4-5 שנים. מה ייחשב להישג מבחינתך?

"בשלב הזה אני לא מתייחס ליעדים. יש לנו תוכנית עסקית ארוכת-טווח על פני מספר שנים, ואני כרגע לא מתייחס למספרים קונקרטיים".

- איך לדעתך יגיבו המתחרים שלכם?

"מה שאני יכול להגיד זה לגבי הוט מובייל בלבד, ואני לא רוצה להתייחס למתחרים ולמה שהם יעשו. אני חושב שהוט מובייל היום מתחילה פעם אחת את התחרות האמיתית בשוק הסלולר, ופעם שנייה משנה דרמטית את כל ההתייחסות של הצרכן לשירותי המובייל. משירותים שהם גם מאוד יקרים, גם קשים להבנה, גם מעורפלים אנחנו מציגים שירות פשוט, ידידותי, קל להבנה וקל להשוואה ובמחיר מאוד אטרקטיבי, מאוד משתלם. אני חושב ששוק הסלולר הולך להשתנות דרמטית החל מהיום".

חבילות הסללור החדשות
 חבילות הסללור החדשות