סאטלינק רוכשת את מרכז השידור של אולפני מימד

מרכז השידור יעבור שדרוג מקיף לצורך התאמתו ללקוחות הברודקאסט הגדולים בישראל ובעולם, והוא חובר בסיבים מגובים לטלפורט של סאטלינק בנווה-אילן

אחרי 20 שנות פעילות בזירה הבינלאומית בהעברת תוכן לכל העולם, עם משרדים בארה"ב, אירופה ואסיה, חברת סאטלינק מקבוצת יורוקום מרחיבה את עסקיה גם בישראל ומודיעה על רכישת מרכז השידור של אולפני מימד לשידורי טלוויזיה.

סאטלינק הודיעה כי מרכז השידור יעבור שדרוג מקיף באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לצורך התאמתו ללקוחות הברודקאסט הגדולים בישראל ובעולם, והוא חובר בסיבים מגובים לטלפורט של סאטלינק בנווה-אילן.

למרכז השידור החדש של סאטלינק - טלפורט המתמחה בהעברת תוכן על גבי פלטפורמות של לוויינים, סיבים אופטיים ודרך האינטרנט - הממוקם בתל-אביב, יתווספו שירותי ניהול תוכן, המרות לניו-מדיה, ארכיון דיגיטלי, שירותי דיגיטציה, לוקאליזציה של ערוצים לטריטוריות שונות בעולם ושירותים נוספים.

מרכז השידור משמש בין היתר את הערוצים הבאים בהפצה מקומית ובינלאומית: ערוצי דיסני, ערוץ הספורט, ESPN, ערוצי מימד, ערוצי קבוצת הופ, ערוצי NTV-MIR ולקוחות מובילים נוספים בשוק הישראלי.

חברת סאטלינק תעביר את שידורי אולימפיאדת לונדון 2012 בפורמט HD על גבי לוויינים ליבשת אסיה. אירועי מדיה גלובליים נוספים שהועברו בשנים האחרונות על-ידי החברה הם משחקי מונדיאל 2010 לאסיה ב-HD וב-3D, אולימפיאדת בייג'ין לאירופה ועוד.

לדברי מנכ"ל סאטלינק, דוד הוכנר, רכישת מרכז השידור משלים את סל שרותי ההפצה, התמסורת, ניהול התוכן וההפקות שסאטלינק מספקת. "המרכז מהווה פתרון One Stop Shop ללקוחות הברודקאסט בארץ ובעולם", אמר.