אוסקר גארסיה מונה למאמנה החדש של מכבי ת"א

הקטאלוני, שבשנתיים האחרונות אימן במחלקת הנוער של ברצלונה: "זה מועדון עם היסטוריה מפוארת" ■ הבעלים, מיטש גולדהאר: "הוא מתאים לתרבות שלנו"

מכבי ת"א מינתה היום (ג') את אוסקר גארסיה הספרדי כמאמן הראשי החדש שלה. כך הודיעה הקבוצה באתר הרשמי שלה. גארסיה, 39, חתם על חוזה לשנתיים. הוא יעבוד תחת ג'ורדי קרוייף ההולנדי, בנו של אגדת הכדורגל יוהאן קרוייף, שבחודש אפריל מונה לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון.

גארסיה מצטרף למכבי ת"א מברצלונה, שם שימש בשנתיים האחרונות כמאמן קבוצת הנוער של המועדון.

כבוגר מחלקת הנוער של ברצלונה, החל גארסיה בקריירת המשחק הבוגרת שלו בקבוצת ברצלונה ב', לפני שהצטרף לקבוצה הבוגרת בה ערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 19. בין השנים 1989-1996 שיחק גארסיה במדים הלאומיים של נבחרות ספרד הצעירות. בשנת 1999 ולאחר 15 שנה בברצלונה, עזב הקשר הקדמי את המועדון הקטאלוני, שיחק עונה אחת במדי ולנסיה ושלוש עונות במדי אספניול לפני שפרש ממשחק פעיל בגיל 32 בשנת 2005.

גארסיה אמר לאתר מכבי ת"א: "אני גאה להצטרף למכבי ת"א, מועדון עם היסטוריה מפוארת. אני מצפה להתמודד עם כל האתגרים העומדים בפנינו ואני מתחייב לעשות כמיטב יכולתי למען הצלחת המועדון".

בעלי המועדון, מיטש גולדהאר, אמר: "אוסקר הוא מאמן צעיר בעל שאפתנות רבה. הווינריות של אוסקר, יחד עם תפישת העולם שלו הדוגלת בעבודה קשה, מתאימה לתרבות אותה אנו מנסים להנחיל במכבי".

ג'ורדי קרוייף: "אני שמח שהצלחנו להחתים במכבי ת"א מאמן בדמותו של אוסקר, במיוחד לנוכח העובדה שהיו לו הצעות נוספות".