הראל: "טבע תיכנס לתחום ה'רפואה מתואמת אישית'"

כך מעריך אנליסט הפארמה של הראל פיננסים, בעקבות דבריו של מנכ"ל טבע הנכנס ג'רמי לוין, אמש ■ "טבע לא נוטשת את התחום האינובטיבי, תמשיך להיות מובילה בתחום הגנריקה"

בעקבות נאומו של מנכ"ל טבע הנכנס, ד"ר ג'רמי לוין, אתמול בכנס הביומד, מעריכים בזהירות בהראל פיננסים כי טבע צפויה להמשיך לדבוק גם תחום הגנריקה, אולם להיכנס במקביל לתחום ה"רפואה מותאמת אישית".

נזכיר כי לוין הציג את אתמול בכנס הביומד חזונו לענף הפארמה, כשלא העניק התייחסות מיוחדת למצבה של טבע, אולם כן ציין כי זו "תעשה דברים מדהימים בעתיד".

"טבע לא נוטשת את התחום האינובטיבי, אך סביר להניח שתנסה להתמקד במחלות של המחר, תוך ניסיון להגיע לתרופות שיש בהן עלות-תועלת גבוה", מעריך האנליסט סטיבן טפר מהראל, שמציין כי למרות זאת תמשיך טבע להיות מובילה בתחום הגנריקה, וכן את תחום התרופות ללא-מרשם ותחום הביו-סימילארס.

"טבע, שכבר מפוזרת גיאוגרפית, תמשיך להתרחב גיאוגרפית, בייחוד במדינות המתעוררות, בדגש על מדינות המזרח כמו סין והודו, ולהערכתנו גם במדינות דרום אמריקה", מעריך טפר, שמוסיף כי מינויו של ד"ר היידן, מומחה לרפואה מתואמת אישית לנשיא המו"פ של טבע, מרמז גם על כיוון חדש בחברה: "להערכתנו, טבע תיכנס לתחום של 'רפואה מתואמת אישית'".