המגע של מיקי חיימוביץ': ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: טל פרידמן מזניק את המשרד להגנת הסביבה לפסגת האהובות

הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובה של מיקי חיימוביץ', מדורגת זה השבוע השני כפרסומת הזכורה ביותר.

הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה, באמצעות משרד הפרסום לפ"מ, נכנסת לדירוג הפרסומות בפעם הראשונה ומתמקמת מיד בראש הפרסומות האהובות. בפרסומת מעביר טל פרידמן לקהל הצופים מסר קצר וקולע, כאשר הוא מסביר לבנו שהם לא קמצנים כשהם ממעיטים להשתמש במזגן, או כשהם קונים פחות קניות, אלא שזו צרכנות סביבתית שיכולה לחסוך אלפי שקלים בשנה.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי אין זה מפליא שהפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה זוכה לרמת אהדה גבוהה, שכן פרסומות המשקפות מסרים חברתיים וסביבתיים מאוד אהובות על הציבור הישראלי, כפי שניכר בעבר בפרסומות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, תאגיד המיחזור ומשרדים ממשלתיים נוספים. כמו כן, העובדה שטל פרידמן מעביר את המסר בצורה הומוריסטית מאוד תורמת רבות לאהדת הפרסומת.

הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.45 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). פרסומות זו הייתה גם המושקעת ביותר בשבוע שעברה, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עמד על כ-1.7 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה בהשוואה לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 456 (בהשוואה ל-412 בשבוע שעבר), וכך גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה ועומד על כ-44.7 מיליון דולר (בהשוואה ל-43 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות
 הפרסומות הזכורות והאהובות