הגלקסי אס 3 של סמסונג יימכר בפלאפון ב-4,210 שקל

(עדכון) - המכשיר יושק בשבוע הבא, ב-6 ביוני ■ המכשיר יימכר גם בסלקום, אורנג', והוט מובייל

סאני, יבואנית סמסונג מובייל, קיימה היום (ג') את מסיבת העיתונאים להצגת הגלקסי אס 3. המכשיר יושק בשבוע הבא, ב-6 ביוני. המכשיר יימכר בסלקום, אורנג', פלאפון והוט מובייל. בפלאפון המכשיר יימכר ב-4,210 שקל.

בנוגע לעיכובים בקבלת אישור הסוג המאפשר את מכירת המכשיר בארץ ממשרד התקשורת. בסאני מציינים שבחברה רק הגישה אתמול את הבקשה והוא יתקבל מחר.

הגלקסי אס 3 כולל מסך ענק - 4.8 אינץ' (לעומת 4.3 אינץ' בגלקסי אס 2). מהנדסי החברה הבינו שמסך גדול הוא חשוב לחלק מהמשתמשים ולתחרות מול המכשירים עם מסכי הענק מהמתחרות (פרט לאייפון שעדיין מגיע עם מסך 3.5 אינץ'), אבל הנדסת האנוש של הטלפון לא יכולה להיות גדולה מדי. לכן בחברה צמצמו את המסגרת והגדילו את המסך על חשבונה, כך שהמכשיר לא יהיה גדול מדי מהאס 2. המעבד של המכשיר הוא בעל ארבע ליבות במהירות 1.4 ג'יגה הרץ.

אחד הדברים המעניינים במכשיר, היא טכנולוגיית זיהוי תנועות עיניים בשם Smart Stay, המאפשרת למכשיר לעקוב אחר מבטו של המשתמש. הדבר מאפשר לו לכבות את הצג, כאשר האדם מסיר את עיניו מהמסך או להשאיר אותו דלוק זמן ארוך יותר מהרגיל, כאשר המשתמש מתעכב בקריאת מסמך מסוים.

בסמסונג החליטו לשלב בפעם הראשונה במכשיר שלהם טכנולוגיה לטעינה אלחוטית באמצעות אביזר הנרכש בנפרד, כך שכל מה שצריך בשביל לטעון את האס 3, הוא להניח אותו על המשטח הייעודי, ללא צורך בחיבור של כבל מסוים אליו.

טכנולוגיה אחרת שניתן למצוא כאן היא S Voice, המספקת הפעלה קולית בדיבור חופשי באנגלית, צרפתית, קוראינית, בנוסף לעוד 5 שפות (ללא עברית). מדובר בטכנולוגיה דומה לזו של Siri הקיימת באייפון 4S. ה-S Voice מאפשרת להגיד למשתמש שהוא רוצה להפעיל את המצלמה, לקבוע פגישה או לבדוק את מזג האוויר. יש אפילו אפשרות להגיד למכשיר לעבור למצב "נודניק" כשהשעון המעורר מצלצל.

סמסונג מציעה גם יישום העונה לשם Direct Call, המאפשר בזמן כתיבת הודעת SMS, קבלת הודעה מחבר או שיחה שלא נענתה מאדם מסוים, פשוט להרים את הטלפון ולהניח אותו ליד האוזן, כך שהמכשיר ידע להתקשר לאותו אדם באופן אוטומטי.

מכירות דגמי הגלקסי אס הקודמים עברו את רף החצי המיליון יחידות. דגם האס 1 מכר 250 אלף יחידות, כאשר דגם האס 2 הגיע כבר ל-280 אלף יחידות. מכירות הטאבלטים של החברה הגיעו ל-50 אלף יחידות. הצפי בעולם שהגלקסי אס 3 ימכור 30 מיליון מכשירים בתוך חצי שנה, על-פי הערכת ברקליס.