הטלוויזיות של סוני שיימכרו בישראלי יגיעו עם גיור מלא לעברית

דגם הדגל של החברה הוא HX855 הפועל בטכנולוגיית LED, כולל יכולות תלת ממד ומגיע עם מקרן קול במעמד המיוחד שלו ■ מחירו עומד על 21,900 שקל למסך בגודל 55 אינץ'

מכשירי הטלוויזיה הנמכרים בישראל, מגיעים עם ממשק בעברית, בעיקר מצד היצרניות הדרום קוראיניות: LG וסמסונג. יצרניות כמו פנסוניק ופיליפס עדיין לא השקיעו בהתאמת המוצר שלהם לישראליים.

חברת ישפאר, ייבואנית מוצרי סוני, הודיעה היום (ד'), שגם הטלוויזיות החדשות שהיא מתחילה למכור בישראל מגיעות עם גיור מלא לעברית, הכולל גם את חוברת ההפעלה האלקטרונית שבמסך. רק המסכים החדשים של החברה יקבלו את הממשק בעברית, כאשר לקוחות שמחזיקים דגמים ישנים יותר, לא יוכלו לקבל עדכון לכך.

סדרת המסכים החדשה שסוני התחילה למכור בארץ כוללת יכולות של סמארט TV עם אופציה להתקנת אפליקציות, אבל כרגע אין לחברה תכנים מקומיים. בעתיד הקרוב היא תאפשר הורדת אפליקציות של ערוצי הספורט, וואלה ו-Ynet. בינתיים המסכים מאפשרים שליטה מהסמארטפון, גלישה באמצעות דפדפן אינטרנט והורדת משחקים שונים.

דגם הדגל של החברה הוא HX855 הפועל בטכנולוגיית LED, כולל יכולות תלת ממד ומגיע עם מקרן קול במעמד המיוחד שלו. המסך כולל מנגנון החלקת תמונה MotionFlow 800 הרץ ופאנל עם זכוכית גורילה העמידה לשריטות. מחירו עומד על 21,900 שקל למסך בגודל 55 אינץ'. בסוני מציעים את יכולות הסמארט TV גם במסכים בגדלים נמוכים יותר ומדגמים אחרים. למשל, דגם EX553 בגודל 26 אינץ' עולה 4,000 שקל.