"רוחות חייתיות ינשבו בארה"ב וכסף יישפך מכל פינה"

האנליסט דיק בוב סבור כי מניות הבנקים בארה"ב נסחרות בתמחור-חסר ■ "גם אם המשבר באירופה יחריף זה יעשה להן רק טוב - כי הבנקים בארה"ב יקבלו את הביזנס של הבנקים באירופה"

מניות הבנקים זולות באופן ספציפי, אך גם שוק המניות באופן כללי מציג ערכים זולים וצפוי לזנק בקרוב - כך סבור האנליסטים דיק בוב (Dick Bove), אשר טוען כי משקיעים בשווקים הגלובליים נתקפו ב"אפקט הפחד", ולפיכך מוכרים ללא הרף וללא סיבה נראית לעין.

בוב מודה להתפתחויות האחרונות באירופה, אולם טוען כי "כל שצריך הוא להעלים את המשבר מתודעת המשקיעים, כדי שהבורסות יחזרו לזנק שוב. האינדיקטורים הבסיסיים בתעשייה לא היו טובים טובים יותר". לדעתו, ה-S&P500 עשוי לזנק לכיוון רף ה-1,417 נקודות - עלייה של 7% לעומת רמתו של המדד כיום.

"זה רק הלא-ידוע, הלא-מוכר, שגורם למניות להמשיך לרדת", מסביר בוב בריאיון ל-CNBC. "אם נסיר את עניין משבר החוב מהשולחן, אז המשקיעים יבינו שמניות הבנקים נמצאות בתמחור חסר משמעותי לאור המאזנים, ההכנסות והרווחים של הבנקים".

גם אם המשבר באירופה יחריף ויוון תקרוס, סבור בוב, הדבר יטיב עם הבנקים בארה"ב "שיקבלו את הבינזס שהבנקים באירופה יפסידו. השינוי באירופה יקרה, הכלכלה הפרטית לא מתה", סיכם בוב. "בסופו של דבר, רוחות חייתיות ינשבו בארה"ב וכסף לצמיחה יישפך מכל פינה".