הוכיח שאשתו בוגדת - וחסך תשלום 100 אלף שקל מזונות

בנוסף, האישה נאלצה לוותר על הכתובה ועל דרישות כספיות נוספות, ונקבע כי הדירה שהתגוררה בה תימכר

בית הדין הרבני בנתניה ביטל למפרע חיוב שהטיל על בעל לשלם מזונות אישה, לאחר שהבעל הוכיח כי טענות האישה בדרישה לקבלת מזונות הן שקריות, וכי בניגוד לטענתה כי היא חפצה בשלום-בית - היא בוגדת בו.

לאור החלטת בית הדין בוטל חיוב בסך 100 אלף שקל מזונות אישה שהיה על הבעל לשלם, ושהביא אותו לקריסה כלכלית בתוך חצי שנה.

לדברי עו"ד רועי סידי, שמייצג את הבעל, מדובר בהחלטה נדירה של בית הדין הרבני, לפיה במקרה בו מוכחת בגידה מצד האישה בשלב מתקדם בהליך הגירושים - יבוטלו מזונות האישה שנפסקו עבורה גם כלפי העבר, למפרע.

בנוסף, לאור ההוכחות שהוצגו בבית הדין, כולל פלטי שיחות של האישה עם מאהבה ותמונות שצולמו על-ידי חוקר פרטי, נאלצה האישה לוותר על דרישתה למזונותיה ולכתובתה.

מדובר בבני-זוג שהיו נשואים 20 שנה, סיכמו להתגרש זה מזו בהסכמה ופנו להליך גישור. אלא שבניגוד להסכמה זו, פנתה האישה לייעוץ אצל עורך דין והחליטה להגיש נגד הבעל תביעות כספיות שונות ואף הרחיקה אותו מהבית.

בפני בית הדין הרבני טענה האישה כי הבעל בוגד בה, נוקט כלפיה באלימות, עזב אותה - וכל מבוקשה הוא שלום-בית. במקביל, הפסיקה האישה לעבוד, למרות שהיא משתכרת סכומים גבוהים, וביקשה מבית הדין הרבני שייפסקו לה מזונות אישה.

בעקבות טענותיה של האישה פסק בית הדין הרבני כי הבעל ישלם לה מזונות חודשיים בסכום של 14,400 שקל - סכום שכמוהו לא נפסק כמעט אף פעם בערכאה זו, וזאת בנוסף למזונות הילדים הקטינים בהם חויב הבעל בנפרד בבית המשפט לענייני משפחה.

לאור ההחלטה, הבעל נכנס לחובות, האישה עיקלה את חשבונותיו, רכבו נלקח, והוצאו נגדו פקודות מאסר בהוצאה לפועל. אלא שאז גילה הבעל, באמצעות חוקרים ששכר, כי אשתו בוגדת בו עם גבר נשוי, וזאת בזמן שבבית הדין הרבני היא טענה לשלום-בית ולהיותה אישה מסורה.

הבעל ועורך דינו הציגו בבית הדין ראיות מצולמות לכך שהאישה היא זו שבוגדת בבעל, והוצגו גם תדפיסי שיחות טלפון שמעידים על שיחות ומסרונים בין האישה למאהבה הנשוי בשעות לילה מאוחרות.

האישה ניסתה להילחם בהוכחה המצולמת והביאה מטעמה מומחה לפוטושופ. אלא שהעניניים רק השתבשו, ואותו מומחה הודה בבית הדין כי כלל לא ראה את הסרט, וכי זה הוקרן בפניו בפעם הראשונה באולם הדיונים. מיד לאחר מכן הוא אף הצהיר בפני בית הדין כי לדעתו הסרט אותנטי, ולא ניתן כלל "לערוך" אותו.

לאור כל זאת, הבהיר בית הדין הרבני לאישה כי מבחינתו הסרט אמין וביטל את החלטתו למזונות האישה למפרע - סכום שהסתכם בכ-100 אלף שקל.

בנוסף, האישה נאלצה לוותר על שלל דרישותיה הכספיות ולהסכים להתגרש ללא מזונות אישה, ללא כתובה ועם מכירת הדירה המשותפת שבה התגוררה.