לקוחות הוט: גבו מאיתנו חיוב לא מוצדק במשך חודשים

בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו

בעידן שבו חשבוניות מגיעות רק למייל, מתרבים החיובים הלא מוצדקים. כך עולה משתי תלונות שהגיעו ל"גלובס", בשתיהן מלינים לקוחות הוט כי גילו, באיחור של מספר חודשים, כי הם משלמים לשווא. הכספים הושבו, אך מקרים אלה מעלים את השאלה כמה מקרים דומים כאלה לא אותרו.

מקרה אחד הוא של ש', שגילתה שני חיובים באשראי, אחד עבור החבילה שרכשה מהוט, ואחר בסך 58 שקל. בבירור מול נציגי החברה התברר כי החיוב הוא לטובת בית עסק שאין לה שום קשר אליו. את הסכום ששילמה משך חצי שנה היא צפויה לקבל בימים אלה.

במקרה השני, מ' היה לקוח שבמשך כמה חודשים עבר פעמיים דירה והתנתק מהוט. כך לפחות הוא חשב. מטכנאי שהגיע לאסוף את הממירים הבין שאחד המנויים נותר פעיל. לאחר שהוכיח את צדקתו באמצעות האזנה לשיחות שבהן דרש לבטל את המנויים, הודו בהוט כי נעשתה טעות. ושוב, טכנאי שהגיע לאסוף שני ממירים הסביר שקיבל הנחיה לאסוף ממיר אחד בלבד משום שהשני עדיין משמש מנוי פעיל.

בשלב הזה מתברר כי הופעל מנוי שלישי שלא ביוזמת הלקוח על אותה כתובת שבה התגורר. המנוי היה פעיל במשך 3 חודשים במחיר כולל של 600 שקל.

בסופו של דבר הוסכם כי טכנאי יגיע לאיסוף הציוד כדי לממש את הניתוק וההחזר הכספי.

תגובת הוט: "אנו מתנצלים על החיוב השגוי. זיכוי מלא יועבר לחשבונות הלקוחות הנ"ל כבר בימים הקרובים".