אנסטסיה מיכאלי: ערוץ 10 מעודד ילדים להיות הומואים

כך דווח היום בגל"צ ■ מיכאלי בוועדה לקידום מעמד האישה: "כשאני פותחת את הערוץ, אני רואה תוכניות בידור, כביכול, על כמה זה נחמד להיות הומו"

ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) מאשימה את ערוץ 10 כי הוא מעודד את צופיו הילדים להיות הומואים.

"כשאני פותחת את הערוץ, אני רואה תוכניות בידור, כביכול, על כמה זה נחמד להיות הומו. הם עוברים הטרדות מיניות מגיל צעיר מאוד, וזה הולך ומידרדר", אמרה מיכאלי בוועדה לקידום מעמד האישה - כך נחשף הבוקר (ה') לראשונה בגלי צה"ל.

מערוץ 10 נמסר בתגובה לגלי צה"ל: "אנחנו שמחים שגם חברת הכנסת מיכאלי צופה בערוץ 10 בקביעות יחד עם ילדיה, אך איננו יודעים למה בדיוק היא מתייחסת. ערוץ 10 דוגל בשיוויון זכויות לכל ובמתן ביטוי נאות לכל קבוצות האוכלוסייה, למיעוטים ולפריפריה".

מישראל ביתנו נמסר בתגובה כי "דבריה של מיכאלי נאמרו על דעתה האישית ואינם מייצגים את דעת המפלגה".

"דברי הבל חשוכים"

בחוג הגאה במפלגת העבודה גינו את הדברים ומסרו כי "דבריה דברי הבל חשוכים, וצר לנו שהיא משתמשת במעמדה בכדי להשמיע אמירות רוויות שנאה. דעותיה פוגעות במסרים שאנו מקדמים - של שוויון וקבלת מיעוטים. אנו מקווים שאם אחד מילדיה אכן להט"ב בעצמו, היא תקבל אותו באהבה. בנוסף, אנחנו מברכים על כך שערוץ 10, אליו התייחסה מיכאלי, אכן מקפיד לשדר תכנים סובלניים כלפי קהילת הלהט"ב ויודעים שקיימת אוכלוסייה להט"בית גדולה בארץ הצמאה לתכנים כאלה".

דובר "גאווה בליכוד", גיל קול, מסר כי "דברי חברת הכנסת הם דוגמה לבורות הקיימת בכל הנוגע לקהילה הגאה, וזו הסיבה העיקרית לכך שצריך לתת נראות רבה יותר לנושא כדי למנוע הומופוביה; ובנראות אין הכוונה אך ורק למצעד הגאווה בתל-אביב, שהוא ססגוני ממש כמו מצעד האהבה הסטרייטי שמתקיים אף הוא בעיר, אלא גם בחיי היום-יום - כאחים ואחיות, הורים לילדים, קולגות וחברים".

קול הוסיף כי "אנו שמחים שמפלגת ישראל ביתנו התנערה מדברי ח"כ אנסטסיה מיכאלי. בכוונתנו ליזום פגישה עם חברת הכנסת, על מנת להפריך תפיסות שגויות שיש לה על חברי הקהילה".