היועץ המשפטי של תנובה, עו"ד אריאל עמינצח, עוזב החברה

מצטרף כשותף למשרד עוה"ד מיתר, גבע, ליקוורניק & לשם ברנדווין ושות'

עו"ד אריאל עמינצח (37) היועץ המשפטי של תנובה, עוזב את החברה ומצטרף כשותף למשרד עוה"ד מיתר, גבע, ליקוורניק & לשם ברנדווין ושות'.

משרד מיתר הוא אחד המשרדים המובילים בתחומי המיזוגים והרכישות בארץ ובשנה שחלפה היה מעורב כמעט בכל העסקאות הבולטות ועמינצח, לו ניסיון ומוניטין בליווי עסקאות בינלאומיות גדולות ומורכבות, צפוי להשתלב בפעילות זו של המשרד. בנוסף צפוי עמינתח לעסוק בליווי חברות ודירקטריונים ובייעוץ בתחומי ממשל תאגידי.

מיה ליקוורניק, שותפה בכירה במיתר, ברכה על צירופו של עו"ד עמינצח למשרד: "אנו מאוד שמחים שעמינצח נענה להצעה להצטרף לשורותינו. המשרד ממשיך את מגמת הצמיחה שלו, לרבות באמצעות צירוף שותפים חדשים", מסרה ליקוורניק.

עמינצח עבד כיועץ המשפטי של תנובה במשך כשלוש וחצי שנים. קודם לעבודה בתנובה הוא שימש כיד ימינו של עורך דין מיקי צלרמאיר במשרד עורכי הדין צלרמאיר-פילוסוף. בתקופת עבודתו בצלרמאיר היה עמינצח שותף באחריות לכמה מהעסקות הגדולות במשק. בין היתר הוא השתתף בייצוג קבוצת אייפקס-סבן, המחזיקה בגרעין השליטה בבזק, בניהול ההשקעה שלהם, ובייצוג אייפקס בעסקת הרכישה של תנובה, בשווי של יותר ממיליארד דולר.

לאחר עסקת הרכישה, גויס עמינצח לעבודה בתנובה. לפני שהגיע לצלרמאיר עבד עמינצח כשש שנים במחלקת המיזוגים והרכישות של משרד Sullivan & Cromwell, אחד משלושת המשרדים המובילים בניו יורק, שרוב הישראלים מתקשים להתקבל לשורותיו. הוא צבר שם ניסיון בעסקות ענק של מיליארדי דולרים, שבהן היו מעורבים קונצרנים כמו CBS בהשתלטות על AT&T, ענקית האלומיניום Alcan, אחת הקרנות שרכשו את Toys "R" Us, ועוד. קודם לכן עבד עמינצח כעוזר משפטי של המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אליהו מצא, וכיהן גם כעוזר הוראה של שר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן, של השופט ד"ר גבי קלינג, ושל מרצים נוספים בתחומי משפט שונים.

יצוין כי עמינצח עוזב את תנובה ומצטרף למיתר בעיצומה של חקירה של הרשות להגבלים עסקיים נגד תנובה, בחשד כי זו הסתירה מסמכים ששימשו אותה לנצל את כוחה המונופוליסטי בשוק החלב.