שלמה מעוז במיזם חדש: ניהול השקעות באינטרנט

הכלכלן מעוז וקבוצת פורום חשפו הבוקר מיזם כלכלי חדש - "הון ליין" ■ המטרה - לתת מענה לחסכונות של מעל 700 אלף משקי בית בישראל תוך הפחתה דרמטית של דמי הניהול

הכלכלן שלמה מעוז וקבוצת פורום חשפו הבוקר (ב') במסיבת עיתונאים בתל אביב מיזם כלכלי חדש - "הון ליין" - שירות ניהול השקעות בהתאמה אישית למשקי הבית. המטרה, לדברי מקימי המיזם, היא לתת מענה לחסכונות של מעל 700 אלף משקי בית בישראל תוך הפחתה דרמטית של דמי הניהול.

שלמה מעוז, יו"ר "הון ליין", ציין בפתיחת הדברים כי "אחרי מהפכת הקוטג' והסלולר, הגיע הזמן למהפכה צרכנית בתחום הפיננסים. גופים פיננסים גדולים מנצלים את חוסר הידע של הציבור והפחד שלו משוק ההון לשם גריפת רווחים מוגזמת על חשבון החסכונות של כולנו. גם 50 אלף שקל אפשר וצריך להשקיע בחוכמה. אנחנו נעזור למהפכה הזאת".

מעוז הוסיף כי "היום עשרות מיליארדים שוכבים בבנקים כאבן שאין לה הופכין, כשאנשים לא מבינים מה יש להם. אנחנו אומרים לאנשים: 'אתם תקבלו אצלנו בנקאות פרטית'. אנחנו רוצים לעזור לאנשים לחסוך כסף בעמלות זולות משמעותית. אנשים לא מבינים שכל שנה הם מפסידים כסף בגלל האינפלציה, והמדינה בנוסף מטילה מס שלא ניתן לקיזוז. אין לנו שטיקים וטריקים. מה שרואים זה מה שמקבלים".

מנכ"ל "הון ליין" בני שהינו אמר כי "ישנם 3 דברים עיקריים שאנחנו נותנים: מחיר נמוך כדמי מנוי אל מול האלטרנטיבות, התאמה אישית ללקוח, וטכנולוגיה מתקדמת פשוטה מאוד לתפעול על ידי החוסך". שהינו הדגיש כי לצוות "הון ליין" אין ייפוי כוח לפעול בחשבון הלקוח אלא הם מנטרים את התיק ואת השווקים ומייעצים ללקוח כיצד לפעול.