מישורים השלימה רכישה של מרכז מסחרי נוסף בארה"ב

כיום החברה מנהלת בארה"ב 3 מרכזים מסחריים בהיקף של כ-37.5 אלף מ"ר ■ המרכז, Los Pasados בלאס ווגאס, נרכש עם שותף (חלקה של מישורים - 70%) תמורת 2.3 מיליון דולר

מישורים הודיעה הבוקר (ג') כי השלימה רכישה של מרכז מסחרי נוסף בארה"ב, וכיום החברה מנהלת בארה"ב 3 מרכזים מסחריים בהיקף של כ-37.5 אלף מ"ר.

המרכז, Los Pasados בלאס ווגאס, נרכש עם שותף (חלקה של מישורים - 70%) תמורת 2.3 מיליון דולר. שטחו של המרכז עומד על כ-2,400 מ"ר ושיעור התפוסה בו עומד על כ-80%.

גיל בלוטרייך, נשיא מישורים, ציין כי "בכוונתנו לשלש בשנה הקרובה את כמות השטחים אשר בידנו ולהמשיך לצמוח בקצב כזה גם בשנים הקרובות. בשלושת המרכזים שרכשנו מתחילת השנה אנו צופים לתשואה שנתית ממוצעת של 15% לפני מימון".

מנכ"ל מישורים רמי שריקי הוסיף כי "שיטת הפעולה בארה"ב דומה מאד לפעילות מישורים ב-20 השנה האחרונות בנדל"ן מניב בישראל. אנחנו רוכשים נכסים מניבים בלבד, מהשורה השניה והשלישית ובתפוסות נמוכות, כך שהקניה עצמה מתבצעת לפי תשואה גבוהה של 9-11% ושיעור התפוסה עומדים על 50-60%. התוצאה היא שהחברה רוכשת נכסים בעלי פרופיל סיכון נמוך שגם בשיעורי תפוסה נמוכים מניבים תזרים ותשואה יפה. אנו משפצים אותם, מכניסים רוח חדשה ומשכירים את השטחים למספר שוכרים רב כדי לייצר פיזור ואי תלות בשוכר אחד גדול".