צפו ברשימת החובות, ההוצאות והלווים ה"אפורים" של איציק זוהר

יותר מ-300 אלף שקל חוב לקרובה של "מלך השוק האפור" בני רביזדה ■ 2,700 שקל חוב לרשות השידור ■ 1,500 שקל בחודש על מוניות ■ צפו בטבלאות

נחשפת רשימת הנושים, מלוא החובות וההוצאות החודשיות השוטפות של איציק זוהר פושט הרגל. מבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי לכדורגלן העבר איציק זוהר יש לא פחות מ-30 נושים - ובהם אנשי שוק אפור, בנקים והוצאה לפועל. לזוהר 26 תיקים בלשכות ההוצאה לפועל וחובות של 700 אלף שקל.

על-פי הבקשה, החוב הגדול ביותר של זוהר הוא לחברת "תמר יזמות והשקעות". מדובר בחוב של יותר מ-300 אלף שקל בגין צ'קים שחזרו. לפי רשם החברות, בעלת המניות בחברה היא שולמית רז, גרושתו של יוסי רז, אחיו של "מלך השוק האפור" בני רביזדה.

בין רשימת ההוצאות החודשית של זוהר (המצורפת במלואה מטה) ניתן למצוא שכר דירה של 2,000 שקל (זוהר משתתף במחציתו), מזונות של 3,500 שקל לגרושתו אילנה, מזון וביגוד בסך 3,000 שקל, נסיעות (בעיקר מוניות) בסך 1,500 שקל, בתי-ספר בסך 1,500 שקל (משתתף במחצית) ועוד.

איציק זוהר
 איציק זוהר

זוהר חייב כספים לבנקים, בין היתר לבנק לאומי בגין משכנתא שנטל וגם חוב של 2,700 שקל לרשות השידור. הלוואה פרטית מדני שריקי בסך של 14 אלף שקל "תפחה" לסכום של יותר מ-25 אלף שקל. זוהר חייב גם כ-3,000 שקל לחברת דרך ארץ המפעילה את כביש 6.

"מרבית שנותיי עבדתי כשחקן כדורגל פעיל בליגות מקצועיות שונות", מצהיר זוהר בבקשה. "בשנת 2004 פרשתי ממשחק כדורגל פעיל. מאותו מועד ובסמוך, התחלתי לנסות ולנהל עסקים קטנים שונים אשר לא זכו להצלחה מרובה. בד-בבד, התחלתי להשקיע כספים בהימורים, כאשר בשלב מסוים עלו השקעותיי בהימורים לכדי התמכרות של ממש. השקעתי את מלוא מרצי בהימורים. לאחר שכלתי את הוני העצמי, הייתי נוטל כספים הן מהבנקים השונים והן מחבריי הקרובים ובני משפחתי. אולם, הימוריי לא הניבו כל רווחים, וכספי ורכושי, רובו ככולו, אבד".

זוהר מסביר כי על מנת להחזיר חובות הוא נאלץ למכור את כל נכסיו, כולל דירה ברחוב משה פרלוק בתל-אביב.

"נכון להיום אינני עובד", מודה זוהר. "הנני מתגורר בבית אמי, בכתובת המפורטת בכותרת בקשתי דנן. יש לי שני ילדים קטינים הסמוכים על שולחני. נכון להיום אין די בהכנסותיי בכדי לכסות את הוצאות משק-הבית ואת חובותיי".

איציק זוהר
 איציק זוהר

איציק זוהר
 איציק זוהר

איציק זוהר
 איציק זוהר