ערוץ 10 יפרסם מכרז לתסריטאים חדשים ולא מוכרים

בימים הקרובים יפורסם מכרז פומבי למערכון סאטירי בעמוד הפייסבוק של ערוץ 10 ■ לאחר שלב של סינון ובחינה ייבחרו מספר כותבים, ואלה ישולבו בהפקות הערוץ

תסריטאי נולד - גירסת המציאות: ערוץ 10 מחפש תסריטאים חדשים ולא מוכרים. בימים הקרובים יפורסם מכרז פומבי למערכון סאטירי בעמוד הפייסבוק של ערוץ 10. לאחר שלב של סינון ובחינה ייבחרו מספר כותבים, ואלה ישתלבו בהפקות של הערוץ.

המכרז, שזכה לשם "רגל בדלת", יזמין תסריטאים וכותבים לא מוכרים לכתוב מערכון סאטירי באורך מצולם של שתי דקות. את המערכונים יבחן צוות התוכן וההפקה של הערוץ.

"בחלק מאוד גדול של ההפקות בתחום הטלוויזיה, כותבים הם צוואר הבקבוק", אומרת סמנכ"לית ההפקה בערוץ 10, זיוית דוידוביץ'. "חשוב לנו מאוד לעשות מהלכים שירחיבו את המעגלים, ולא פחות חשוב מזה זה לתת הזדמנות לכותבים חדשים", הוסיפה.

לדברי סמנכ"לית התוכניות בערוץ 10, קרני זיו, בשלב זה הערוץ החליט להתמקד בתחום הסאטירה. "לא רק שיש כרגע מחסור בחומר סאטירי בברודקאסט הישראלי", היא אומרת, "אלא שדרך כתיבה סאטירית אפשר לזהות יכולות של כתיבה גם בשטחים אחרים".

עוד אמרה זיו: "כערוץ שהוא מספר 2 שמתחרה כל העת, אנחנו מרגישים הזדהות עם הקושי של כשרונות צעירים וחדשים, ואנחנו שמחים לעשות מהלך שיאפשר לצעירים לשים רגל בדלת".